صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و بیست و چهار - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و بیست و چهار - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۶

خبر

کاپیتان قهرمان جهان در سبد مورایس
از اردوی سپاهان خبر می‌رسد که مذاکرات برای جذب استیون انزونزی به مراحل حساسی رسیده است. نکته قابل توجه اینکه مدیرعامل سپاهان نیز اقدام به دنبال کردن صفحه انزونزی در اینستاگرام کرده تا احتمال طلایی‌پوش شدن ستاره سابق سویا، رم و تیم ملی فرانسه قوت بیشتری بگیرد. انزونزی که در پست هافبک دفاعی با پاس‌های دقیق و مهندسی شده‌اش شهرت پیدا کرد، عضو تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 نیز بود که موفق شد با این تیم به مهم‌ترین جام ورزش فوتبال در روسیه دست پیدا کند. همچنین سایت چمپیونات در خبری نوشت: شنیده‌ها حاکی از آن است که جسور جلال‌الدین‌اف، کاپیتان تیم ملی زیر ۲۳ساله‌های ازبکستان، بزودی لژیونر خواهد شد. این بازیکن ۲۲ساله مورد توجه تیم سپاهان ایران، یک باشگاه از امارات و همچنین یک باشگاه خارج از قاره آسیا قرار گرفته است. مذاکرات درحال حاضر ادامه دارد.


گندوز سه ساله بست
بالاخره قرارداد دروازه‌بان پرسپولیس رسمی شد.
بعد از آخرین دور مذاکرات توسط رضا درویش توافق‌ با دروازه‌بان جدید پرسپولیس و باشگاه الجزایری نهایی شد تا دروازه‌بان جدید تیم با قراردادی سه ساله در خدمت تیم قرار بگیرد. این در حالی است که پیش‌تر گفته می‌شد قرارداد گندوز دوساله خواهد بود.
گندوز پس از امضای قرارداد بلافاصله در ترکیه به اردوی پرسپولیس ملحق شد. این دروازه‌بان ۲۸ ساله و ۱۹۱ سانتیمتری متولد سنت‌اتین فرانسه است و تابعیت الجزایر را هم دارد. او فوتبال خود را نیز از باشگاه سنت‌اتین آغاز کرد و از سپتامبر ۲۰۲۰ با پیوستن به تیم یو اس‌ام آلجر وارد لیگ الجزایر شد.
او دو فصل گذشته را برای بلویزداد به میدان رفته که حاصل آن قهرمانی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ و قهرمانی جام حذفی در فصل اخیر فوتبال الجزایر بود. وی که در این فصل رقابت‌ها به تیم ملی کشورش راه پیدا کرد، برای باشگاهش ۲۳ کلین‌شیت ثبت کرد.
گندوز همراه تیمش در فصل گذشته مسابقات هم نایب قهرمان لیگ الجزایر شد و در همه رقابت‌ها (لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آفریقا) ۱۹ کلین شیت داشت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی