صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و بیست و چهار - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و بیست و چهار - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۶

دردسر تازه برای مهدی طارمی

بدبیاری شاهزاده پارسی اینتر

روز پنجشنبه وبسایت رسمی باشگاه اینتر خبر نه‌چندان امیدوارکننده‌ای را در خصوص مصدومیت درجه یک عضلانی مهدی طارمی در تمرینات تیم اینتر منتشر کرد. طارمی که در سه بازی تدارکاتی اینتر آمار درخشان پنج گل و یک پاس گل را ثبت کرده بود، حالا باید منتظر نتیجه آزمایش‌ها بماند تا وضعیت مصدومیت او به طور دقیق مشخص شود.
در اطلاعیه روز پنجشنبه سایت رسمی اینتر آمده: «مهدی طارمی صبح امروز در مؤسسه بالینی هومانیتاس در روزانو تحت معاینه MRI قرار گرفت. آزمایش‌ها نشان داد که وی از یک کشیدگی عضلانی در عضله دو سر ران پای چپ خود رنج می‌برد. وضعیت او هفته آینده مجدداً ارزیابی خواهد شد.»
روز جمعه نشریه معتبر گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا مدعی شد که احتمال غیبت طارمی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار اول اینتر در سری‌آ مقابل جنوا وجود دارد. طارمی قطعاً دیدار دوستانه مقابل پیسا، الاتحاد عربستان و چلسی را از دست خواهد داد. این در حالی است که با توجه به دیر اضافه شدن لائوتارو مارتینز به تمرینات اینتر، سیمونه اینزاگی قصد داشت تا در رقابت با چلسی از زوج طارمی و تورام استفاده کند تا این زوج آماده حضور ثابت در اولین مسابقه فصل سری آ باشند. حالا با این اتفاق، برنامه‌های سرمربی اینتر نیز تغییر می‌کنند.
اولین مسابقه اینتر در سری آ، ۱۴ روز بعد در خانه تیم جنوا برگزار می‌شود و با توجه به مصدومیت عضلانی، طارمی احتمالاً باید سه هفته منتظر بازگشت به شرایط آرمانی برای اولین حضور خود در رقابت‌های سری آ ایتالیا باشد. البته که طارمی در این مصدومیت، خوش‌شانس هم بود چرا که احتمال پارگی رباط پای او وجود داشت و در این صورت، وی نیم‌فصل اول رقابت‌های سری آ ایتالیا را از دست می‌داد.
این در حالی است که طارمی در ۴ سال اخیر دچار مصدومیت عضلانی نشده بود و در دوران حضور خود به عنوان مهاجم تیم پورتو، تنها در یک بازی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا غیبت داشت. شاید بتوان سنگینی و فشار بالاتر تمرینات در سطح اول فوتبال اروپا و تیمی مانند اینتر را، دلیل مصدومیت این ستاره ایرانی در اوج آمادگی خود دانست. بازیکنی که با عملکرد خود در رقابت‌های تدارکاتی، به خوبی خود را به هواداران نراتزوری ثابت کرده بود و حالا هواداران این تیم باید در انتظار بهبودی کامل شاهزاده ایرانی برای اضافه شدن به ترکیب تیم اینتر
باشند.

جستجو
آرشیو تاریخی