مهاجم سرخ‌ها برای ماندن، رقم بهتری می‌خواهد

خروج قریب الوقوع عبدی از لیست پرسپولیس

مهدی عبدی و مدیر برنامه‌هایش روز دوشنبه برای تعیین تکلیف این بازیکن راهی ساختمان باشگاه شدند اما از آنجایی که درویش در باشگاه حضور نداشت جلسه‌ای برگزار نشد.
ظاهراً عبدی در مذاکره ابتدایی با حسین بادامکی که حدود دو هفته پیش برگزار شد به نتیجه مطلوبی نرسیده و حالا او و مدیر برنامه‌هایش می‌خواهند با شخص رضا درویش جلسه‌ای برگزار کنند.‌
 مبلغ قرارداد فصل گذشته مهدی عبدی با پرسپولیس 7 میلیارد تومان بوده و حالا این بازیکن عدد بیشتری برای فصل جدید می‌خواهد اما به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس حاضر نیستند این عدد را به اندازه مبلغ مدنظر بازیکن بالا ببرند. از سوی دیگر مهدی عبدی که فصل قبل در تیم تراکتور با وجود دقایق نه‌چندان زیادی که نصیبش شد 6 گل به ثمر رسانده مدعی است با این آمار و شرایطی که دارد و البته ارقامی که در این فصل حتی به بازیکنان غیر ملی‌پوش پرسپولیس پرداخت می‌شود باید با مبلغ بسیار بالاتری قرارداد ببندد.
با این وجود گفته می‌شود این بازیکن بعد از بازگشت علی علیپور و حضور عیسی آل‌کثیر در تمرین نشانه‌هایی از دلسردی را بروز داده و از آنجایی که به صورت طبیعی اهل مبارزه و جنگیدن برای رسیدن به جایگاهی محکم در تیم نیست این نشانه‌ها به چشم کادرفنی و در رأس آن گاریدو نیز آمده است و همین باعث شده تا در لیست خروج قرار بگیرد. گفته می‌شود شاید پرسپولیس عبدی را به باشگاه دیگری قرض بدهد اما تا جلسه بین درویش با او و مدیربرنامه‌اش برگزار نشود خبری نخواهد شد. همچنین شایع شده بود عبدی به گل‌گهر خواهد رفت تا این باشگاه رضایتنامه محمدرضا اخباری را برای پرسپولیس صادر کند که بعید است چنین اتفاقی بیفتد.

جستجو
آرشیو تاریخی