با وجود نشست تمدید قرارداد با سمیعی

هاشمی نسب؛سر دو راهی رفتن یا ماندن

از میان دستیاران جواد نکونام در فصل گذشته فقط مهدی هاشمی‌نسب در تمرینات فصل جدید حضور ندارد. البته او مدتی درگیر شرکت در کلاس مربیگری بود، اما بعد از آن انتظار می‌رفت که به تمرینات اضافه شود. مربی فصل گذشته آبی‌ها که حضورش روی این نیمکت حواشی زیادی را از سوی رقیب به همراه داشت و به واقع تنها گزینه آنها برای مقابله با حاشیه‌ها بود به درخواست نکونام به باشگاه رفت تا مذاکراتش را نهایی کند.
خیلی از هواداران بر این باورند که او به تنهایی مقابل حواشی فصل قبل ایستاد تا سرمربی و مجموعه تیمش آرامش داشته باشد که این استراتژی باعث شد فشار زیادی را تحمل کند و حتی در برخی مواقع به خاطر واکنش‌هایش با جرایم انضباطی مواجه شود. هاشمی‌نسب اما اکنون استراتژی سکوت در پیش گرفته و به رغم نامشخص بودن وضعیتش با استقلال مصاحبه نمی‌کند تا حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نشده و تکلیفش در فضایی آرام و بدون تنش نهایی شود.
با وجود این بلاتکلیفی اما نزدیکان به استقلال خبر داده‌اند که او به توافق با سمیعی هم رسیده اما چرا هنوز برای شرکت در اردوی تیمش به ترکیه نرفته جای سؤال دارد.
چهار روز از مذاکره او با سمیعی گذشته و در حالی که تمرینات تیم در ترکیه طبق برنامه پیگیری می‌شود اما همچنان هاشمی‌نسب در تهران منتظر پاسخ باشگاه است.
به طور حتم پیگیری جواد نکونام می‌تواند این موضوع را به سود هاشمی‌نسب برطرف و خیال مربی تیم را از حضور یا عدم حضورش راحت کند. این مهم هم زمان زیادی طول نخواهد کشید و اگر او تا قبل از پایان اردوی ترکیه خودش را به شهر ارزروم نرساند باید در اولین جلسه تمرین پس از بازگشت تیم حضور داشته باشد.
اگر این اتفاق هم نیفتد آن وقت می‌توان نتیجه گرفت که او به احتمال بسیار زیاد جایی روی نیمکت نخواهد داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی