عاملان درگیری خونین در نارمک دستگیر شدند

گروه حوادث/ 10 نفر از اراذل و اوباش که در جریان درگیری با یکدیگر در محله نارمک تهران باعث ایجاد ناامنی و رعب و وحشت شده بودند، در عملیات ویژه پلیس دستگیر و برای بازسازی صحنه جرم به محل منتقل شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، شب هفتم محرم امسال خبر درگیری بین دو گروه از اراذل و اوباش در منطقه نارمک به مأموران پلیس اعلام شد و مأموران عملیات اطلاعات وارد عمل شدند.
در بررسی‌های اولیه و بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف محل درگیری مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش که با هم کری خوانی داشتند، درگیر شده و در این درگیری عابران و افرادی که برای شرکت در مراسم عزاداری محرم حضور داشتند نیز مجروح شده بودند.
یکی از مجروحان در این باره گفت: در حال خوردن غذا در گوشه‌ای از خیابان بودم که ناگهان یکی از اراذل به من حمله کرد و بعد هم با قمه مرا زدند. فک من از دو جا شکسته و 6 دندانم نیز خورد شده است.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان موفق شدند 10 نفر از اراذل و اوباشی که در این درگیری نقش داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در این باره گفت: اعضای این دو گروه از هشت سال قبل با هم اختلاف داشتند و در دو مرحله نیز باهم درگیری داشتند. درنهایت آنها شب هفتم محرم باهم درگیر شده و منطقه شرق تهران را برهم زده بودند. هر دو سردسته این گروه‌ها، سابقه شرارت و درگیری دارند. متهمان پس از دستگیری برای بازسازی صحنه درگیری به محل منتقل شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی