قاتل فراری از ترکیـه دستور قطع دست داد


گروه حوادث: 2 شرور سابقه‌دار که از سوی یک قاتل فراری دستور داشتند تا پسر جوانی را کتک بزنند، با قدرت‌نمایی و استفاده از قمه منجر به قطع دست وی شدند اما خیلی زود از سوی پلیس به دام افتادند.
سرهنگ «سعید راستی» معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران به «ایران» گفت: این  2 شرور با نزاع و درگیری و قدرت‌نمایی با قمه موجب قطع دست مردی جوان در نزدیکی یک باشگاه ورزشی شده بودند اما در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان در محله «یافت آباد» تهران دستگیر شدند.
سرهنگ راستی با بیان اینکه دستگیری این 2 شرور باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس شد، گفت: متهمان در بازجویی‌ها اظهار داشتند یک قاتل فراری که به ترکیه رفته است و از دوستانشان بوده با آنها تماس گرفته و خواسته تا این پسر جوان - شاکی - را ادب کنند. آنها نیز به خاطر رفاقت و دوستی قبول کرده‌اند و پس از سه روز تعقیب بالاخره وی را در پارکینگ یک باشگاه ورزشی غافلگیر کرده و با قمه دست راست او را قطع کرده و گریختند. متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تأکید کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه قدرت‌نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

جستجو
آرشیو تاریخی