پس از آتش زدن مادر به دست پسر

متهم به قتل در تیمارستان بستری شد

گروه حوادث/ متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند پسر جوانی که مادرش را به قتل رسانده و قصد داشته با ریختن اسید خودکشی کند، اختلالات روحی دارد و باید در مرکز درمانی بستری شود.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از ساعت 9 شب پانزدهم اردیبهشت‌ماه و به دنبال تماس زن جوانی با پلیس آغاز شد. زن جوان گفت: همسایه‌مان به همراه پسر 36 ساله‌اش زندگی می‌کند، لحظاتی پیش صدای فریادهای زن میانسال را می‌شنیدم  که هر چه زنگ خانه‌شان را زدم کسی در را باز نکرد و ناگهان صدای زن همسایه قطع شد و صدای پسرش را شنیدم که می‌گفت می‌خواهم خودم را با اسید بسوزانم.
به دنبال این تماس، مأموران پلیس راهی محل شده و پس از صحبت با پسر جوان که قصد خودکشی با اسید داشت، موفق شدند او را از تصمیمش منصرف کرده و وارد خانه شوند. با ورود به خانه، آنها با جسد زن میانسال در حالی که با چاقو و پیچ‌گوشتی به قتل رسیده و تا حدودی به آتش کشیده شده بود مواجه شدند.
 در تحقیقات اولیه مشخص شد پسر جوان به خاطر مشکلات روانی چندین‌بار در بیمارستان بستری شده است. وی در تحقیقات گفت: صداهایی می‌شنوم که باعث می‌شود اعضای خانواده‌ام را اذیت کنم. حتی در بیمارستان روانی هم بستری بودم و بعد از مدتی که حالم بهتر شد، ترخیص شدم. زمانی که قرص‌ها را کنار گذاشتم، دوباره صداها به سراغم آمدند و به من ‌گفتند تو سالم هستی و مادرت دیوانه است. به من ‌گفتند باید مادرم را بکشم که من هم او را به قتل رسانده و جسدش را آتش زدم. می‌خواستم به زندگی خودم هم پایان بدهم که مأموران مرا دستگیر کردند.
به دستور بازپرس جنایی، متهم برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد و متخصصان پزشکی قانونی پس از معاینات انجام شده اعلام کردند متهم مشکلات روحی و روانی دارد و باید برای درمان در بیمارستان روانی بستری شود. با اعلام نظریه پزشکی قانونی، بازپرس محسن اختیاری دستور بستری متهم به بیمارستان روانی را صادر کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی