صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و بیست و یک - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و بیست و یک - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۶

اخبار

رفع نقاط حادثه‌خیز در مسیرهای اربعین

در محورهای اربعینی در سال‌های گذشته ۱۰ نقطه حادثه‌خیز مهم داشتیم که این نقاط برای سفرهای اربعین رفع شده است. مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی گفت: علاوه بر این، مناسب‌سازی معابر، روکش آسفالت، خط‌کشی و نصب علائم نیز برای ایمن‌سازی محورها در همه محورهای مواصلاتی به مقصد پایانه‌های مرزی در دستور کار است که تا یک هفته آینده به اتمام خواهد رسید.
وی گفت: همچنین برای استفاده از تاکسی‌های اینترنتی نیز مذاکرات در حال انجام است و امیدواریم امسال هم بتوانیم از این ظرفیت برای جابه‌جایی زائران استفاده کنیم.

 

افتتاح کارگاه‌های هوش مصنوعی

سومین جشنواره ملی مهارت با هدف بزرگداشت «هفته ملی مهارت» با محوریت معرفی و تجلیل از فعالان و پیشکسوتان مهارت آموزی، خیرین مهارتی، سفیران مهارت و اعطای نشان مهارت به بنگاه‌های اقتصادی سرآمد در حوزه مهارت با حضور وزیر تعاون آغاز به‌کار کرد. در این مراسم، ۳۱ کارگاه آموزش هوش مصنوعی در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.
همچنین در این رویداد شناسایی و اهدای نشان مهارت بنگاه‌های اقتصادی سرآمد در حوزه مهارت‌آموزی، براساس شاخص‌های کسب نشان ملی مهارت، گواهی تعهد به مهارت‌آموزی و لوح تقدیر کوشش در مهارت‌آموزی، مدنظر قرار گرفته است.

جستجو
آرشیو تاریخی