صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و بیست و یک - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و بیست و یک - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۶

درخواست اعاده دادرسی باشگاه استقلال

تلاش آبی‌ها برای کاهش محرومیت محمدی

محرومیت شش جلسه‌ای مهرداد محمدی سبب شده این بازیکن در بازی‌های هفته‌های آغازین لیگ برتر غایب باشد. بازیکن تأثیرگذار استقلال که به دلیل مصاحبه تند و تیز بعد از بازی پایانی با پیکان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جریمه سنگین مواجه شد، در تلاش است این جریمه را کاهش دهد تا شاید دوباره به دربی برسد.
اما شاید این سؤال به وجود بیاید که بعد از اعلام تأیید حکم اولیه از سوی کمیته استیناف، مهرداد محمدی چطور می‌تواند این حکم را کاهش دهد تا شاید به دربی آتی برسد؟ مهرداد محمدی با وکیل خود در این راستا صحبت کرده و قرار شده او دوباره اعاده دادرسی کرده و پرونده‌اش از ابتدا به جریان بیفتد.
طبق قوانین افرادی که محکوم می‌شوند می‌توانند با این سبک دوباره پرونده خود را به جریان بیندازند و در نتیجه امیدواری تازه‌ای ایجاد خواهد شد تا مهرداد محمدی در بازی مهم با رقیب سنتی در ترکیب تیمش قرار بگیرد.
اگر حتی یک جلسه از این محرومیت کاهش یابد، مهرداد محمدی در دربی آینده به میدان خواهد رفت اما چنانچه اعاده دادرسی داده شده و رأی بار دیگر مورد تأیید قرار بگیرد، مهرداد محمدی دیگر قادر نیست در شش هفته آغازین لیگ برتر در ترکیب استقلال به میدان برود.

جستجو
آرشیو تاریخی