دیگه‌چه‌خبر؟

توصیه آیت‌الله نورمفیدی به رئیس‌جمهور منتخب برای استفاده از مخبر
 خبر اول اینکه، آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان به تمجید از عملکرد دکتر مخبر سرپرست قوه مجریه در دوره پس از شهادت آیت‌الله رئیسی پرداخت. نماینده ولی‌فقیه در گلستان با تأکید بر شایستگی دکتر مخبر اظهار کرد: اینکه بگوییم این اصلاح‌طلب است و آن یکی اصولگرا، امروز به درد ما نمی‌خورد. ما امروز کار می‌خواهیم. باید شایستگان را پیدا کنیم، می‌خواهد اصولگرا باشد و یا اصلاح‌طلب.
آیت‌الله نورمفیدی تأکید کرد: اگر دستم به آقایان برسد، می‌گویم حتماً باید از آقای مخبر استفاده شود. چرا که من از جاهای متعدد شنیدم که در قضایای اخیر(سرپرستی ریاست‌جمهوری پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری) خیلی خوب و به شایستگی عمل کرد.
 
آتش زدن پرچم؛ برای امریکا زندان، برای ایران تشویق!
 دست آخر اینکه، پس از آنکه در جریان اعتراضات گسترده مخالفان جنایت‌های رژیم صهیونیستی به حضور نخست‌وزیر این رژیم در امریکا، تظاهرکنندگان پرچم ایالات متحده را به آتش کشیدند، دو حزب دموکرات و جمهوری خواه به اتفاق هم این اقدام را محکوم کردند. دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان در انتخاب آتی ریاست جمهوری امریکا خواستار یک سال زندان برای توهین کنندگان به پرچم امریکا شد و کامالا هریس معاون بایدن و نامزد دموکرات‌ها نیز توهین به پرچم ایالات متحده را محکوم کرد. از سویی دیگر رسانه‌های فارسی زبان خارج‌نشین نیز اغلب برنامه‌های خود را به محکومیت این اقدام اختصاص دادند.
این درحالی است که در جریان اغتشاشات سال 1401، یکی از مهم‌ترین اجزای کمپین براندازی از سوی امریکا و دولت‌های اروپایی که توسط گروه‌های برانداز و رسانه‌های وابسته به آنها عملی می‌شد، آتش زدن پرچم مقدس ایران و تشویق مردم به این کار بود.
در جریان آشوب‌های روانی، مجازی و خیابانی موسوم به «زن، زندگی، آزادی»، تضعیف و توهین به پرچم ملی، هویت ایرانی، وحدت ملی، حتی سرود ملی و تیم‌های ملی ورزشی تحت عنوان مبارزه با جمهوری اسلامی در دستورکار جریان ضدایرانی قرار گرفت که متأسفانه با همسویی برخی خبرنگاران و اهالی رسانه در داخل نیز همراه شد. تا جایی که برخی ورزشکاران ملی ایران را به خاطر خواندن سرود ملی در جریان بازی‌های جام جهانی 2022 در قطر مورد سرزنش و تحقیر قرار دادند.
رسانه‌های خارج‌نشین با ایجاد هجمه سنگین روانی در هماهنگی با لشکر سایبری منافقین و تجزیه‌طلبان نیز در ایام این فتنه، هرگونه ابراز احساسات ملی را محکوم کرده و با پشتیبانی مالی و سیاسی از سوی دولت ایالات متحده امریکا، علیه یکپارچگی ایران تبلیغ می‌کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی