عرضه ارز اربعین در ۳ هزار شعبه ۷ بانک عامل

ارز اربعین در مجموع در سه‌ هزار و ۱۶۸ شعبه و باجه منتخب 7 بانک عامل در اقصی نقاط مناطق شهری و روستایی از روز یکشنبه (هفتم مرداد‌ماه) تا پایان روز سوم شهریورماه ۱۴۰۳ عرضه می‌شود. همچنین امکان فروش غیرحضوری ارز اربعین در برخی از بانک‌های عامل مهیا شده است.
به گزارش بانک مرکزی، بر این اساس ارز اربعین در ۳۰۲ شعبه بانک ملی ایران، ۲ هزار و 7 شعبه و باجه پست‌بانک، ۲۸۰ شعبه بانک ملت، ۲۲۱ شعبه بانک صادرات، ۱۸۹ شعبه بانک سپه، ۱۰۶ شعبه بانک تجارت و ۶۳ شعبه بانک پارسیان به زوار اربعین حسینی(ع) ارائه می‌شود.
یادآور می‌شود بانک مرکزی در دستورالعمل پیشین مرتبط با نحوه فروش ارز اربعین عنوان کرده بود به ‌منظور رفاه حال زائران و در صورت فراهم بودن شرایط، فروش ارز در بستر سامانه‌های اینترنتی بانک‌های عامل با احراز هویت کامل مشتری و پذیرش همه مسئولیت‌های مترتب از سوی بانک‌های منتخب امکان‌پذیر است. در همین راستا بانک‌های ملی و پست‌بانک در بستر پیام‌رسان «بله»، ‌بانک سپه در بستر پیام‌رسان «روبیکا»، بانک صادرات از طریق اپلیکیشن «سیپنو» (به آدرس SEPINO.BSI.IR) خدمات غیرحضوری را به متقاضیان دریافت ارز اربعین ارائه می‌کنند.
صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هجده
 - شماره هشت هزار و پانصد و هجده - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳