اخبار

فیلم «شریف»
به کانادا می‌رود

فیلم کوتاه «شریف» به کارگردانی محمد علیزاده‌فرد در دومین حضور جهانی به هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم چند فرهنگی تورنتو رفت. فیلم کوتاه داستانی «شریف» به کارگردانی محمد علیزاده فرد و تهیه‌کنندگی محسن مجیدپور، در دومین حضور بین‌المللی خود، در هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم چند فرهنگی تورنتو به رقابت می‌پردازد.
«شریف» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر جایزه سیمرغ را دریافت کرد و اکنون نیز در بسته فیلم‌های کوتاه سیمرغ در هنر و تجربه در حال اکران است. این فیلم کوتاه، اولین حضور خود را در بیست‌ودومین دوره جشنواره جهانی فیلم ایسکیا تجربه کرده است./مهر

 

جزئیات مراسم یادبود سومین روز درگذشت «سعید راد»

مراسم یادبود سومین روز درگذشت سعید راد بازیگر فقید سینما، جمعه ۵ مرداد با حضور هنرمندان و ورزشکاران برگزار خواهد شد. مراسم یادبود سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون روز جمعه پنجم مرداد از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجدالرسول(ص) واقع در سعادت‌آباد میدان کاج برگزار خواهد شد.
این بازیگر روز دوشنبه ۲ مرداد در سن ۷۹ سالگی درگذشت.
/روابط عمومی
 

«شور عاشقی» در جمع روایتگران آزاده ارتش

سیصدوپنجاه‌ونهمین «شب خاطره» با عنوان «دوره درهای بسته۲» پنجشنبه ۴ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ در تالار سوره حوزه هنری در آستانه سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد برگزار می‌شود.
در این جلسه از شب خاطره که طبق روال همیشه اولین پنجشنبه هر ماه برگزار خواهد شد، آزادگان ارتش جمهوری اسلامی ایران از خاطرات دوره اسارت و آزادگی آزادگان خواهند گفت. در این برنامه از شب خاطره عوامل فیلم سینمایی «شور عاشقی» نیز حضور پیدا می‌کنند و این فیلم برای آزادگان ارتش جمهوری اسلامی به نمایش درمی‌آید.
فیلم سینمایی «شور عاشقی» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی داریوش یاری، روایت کاروان اسرای کربلا از کوفه تا شام است که ویژه ایام محرم و صفر در سینماهای سراسر کشور اکران شده است.
علاقه‌مندان به شنیدن خاطرات ماندگار از آزادگی آزادگان می‌توانند ۴ مرداد در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ حضور یابند. «شب خاطره» عنوان برنامه‌ای است که از سوی حوزه هنری با پرداختن به خاطرات شخصیت‌های تأثیرگذار، رزمندگان جنگ و خانواده‌هایشان اولین پنجشنبه هر ماه برگزار می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی