آتش مهار شد اما بیمارستان شریعتی هنوز نقص ایمنی دارد

گروه حوادث/ آتش سوزی در بیمارستان شریعتی تهران بدون تلفات جانی مهار شد اما سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اعلام کرد این مرکز جزو ساختمان‌های دارای نقص ایمنی است.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت ۲۱:۳۴ پنجشنبه، یک مورد حادثه حریق در بیمارستان شریعتی به آتش‌نشانی اعلام شد و نخستین گروه از آتش‌نشانان در ظرف مدت چهار دقیقه در محل حاضر شدند. جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: با توجه به نوع حادثه، ایستگاه آتش‌نشانی زنان نیز به محل اعزام شده و در عملیات مشارکت داشتند. کانون حریق اتاقک مخابرات در طبقه همکف یکی از ساختمان‌های این بیمارستان بود و کاملاً شعله‌ور شده و شعله‌های آتش درحال سرایت به بخش‌های دیگر بود که با اقدام بموقع آتش‌نشانان از گسترش حریق جلوگیری شده و مدتی بعد نیز آتش به طورکامل مهار و اطفا شد. دود زیادی از این حریق به طبقه منفی یک ساختمان و همچنین طبقات بالایی سرایت کرده بود و به همین دلیل نیز گروهی از آتش‌نشانان با کمک کادر درمان طرح اضطراری خروج بیماران را مورد بررسی قرار دادند اما نیازی به تخلیه بیماران نشد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با انتقاد از بی‌توجهی به توصیه‌ها و اخطارهای آتش‌نشانی گفت: این مرکز پیش از این چندین بار مورد بازرسی ایمنی قرار گرفته و موارد نقص ایمنی به مدیران آن اطلاع داده شده بود که توجه چندانی به آن نشده بود.
جستجو
آرشیو تاریخی