19 روز پس از گم شدن پسر 3 ساله

آریـن کوچــولو در خـانه سرایـداری پیدا شـد

گروه حوادث/ مرد صاحبخانه زمانی که تصویر پسر بچه گمشده را در فضای مجازی دید بلافاصله با پلیس تماس گرفت وگفت که این کودک را در خانه سرایدارشان دیده است.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، عصر روز 8 تیر مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن پسر 3.5 ساله‌اش به نام آرین خبر داد. او گفت: عصر سه پسرم به نام‌های آرین و آریا - دوقلو- و برادر 8 ساله‌شان را به پارک بردم. مشغول بازی بودند که یکی از پسرها از سرسره افتاد وقتی حواسم به او بود تا آرامش کنم ناگهان متوجه شدم آرین نیست همه جا را گشتم اما پسرم ناپدید شده بود.
به دنبال این تماس، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده تا ردی از پسر گمشده به‌دست آورند. دوربین‌های محوطه بازی نشان می‌داد آرین در حال خروج از محوطه بازی است اما از آنجایی که پارک دوربین دیگری نداشت، مشخص نبود که کودک به چه سمتی رفته است. خبر ناپدید شدن آرین و عکس‌های او در تمامی رسانه‌ها منتشر شد و همزمان خانواده او نیز تصاویر کودکشان را در خیابان‌ها پخش کردند. در حالی که جست و جوها ادامه داشت 19 روز بعد از ناپدید شدن پسرک، مردی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد از سرنوشت آرین مطلع است. او گفت: در محله خانی آباد زندگی می‌کنیم و یک زوج سرایدار افغانستانی داریم که دختری 14 ساله دارند. اما مدتی است که آنها پسری حدوداً 3 ساله را به خانه شان آورده‌اند. پسری که بشدت شبیه آرین گمشده است و تصور می‌کنم همان بچه باشد.
با این تماس کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و با حضور در خانه سرایداری موفق شدند آرین را پیدا کنند. دختر نوجوان و مادرش نیز به اتهام کودک‌ربایی بازداشت شدند. دختر نوجوان در تحقیقات گفت: آرین در پارک گمشده بود و هر چه جست و جو کردیم، موفق نشدیم خانواده‌اش را پیدا کنیم به همین دلیل او را به خانه‌مان بردیم. بعد از آن من وابسته این کودک شدم و هر چه پدر و مادرم گفتند که خانواده‌اش نگران هستند و باید او را تحویل پلیس دهیم من مخالفت کردم. حتی به آنها گفتم اگر آرین را ببرید من از خانه فرار می‌کنم.
بدین ترتیب کودک گمشده به خانواده‌اش تحویل شد و این مادر و دختر نیز برای تحقیقات بیشتر بازداشت هستند.
جستجو
آرشیو تاریخی