با گذشت یک هفته از ناپدید شدن پسر 9 ساله نیکشهری

همه نیروها برای پیدا کردن «امیر حمزه» بسیج شده‌اند

گروه حوادث/ با گذشت حدود یک هفته از ناپدید شدن پسربچه نیکشهری، تلاش‌ها برای یافتن او ادامه دارد.
مجیب حسنی، فرماندار نیکشهر در خصوص جزئیات ناپدید شدن امیرحمزه فولادی پسر ۹ساله نیکشهری بیان کرد: خانواده این کودک بعد از سه روز از گم شدن فرزندشان، به دستگاه‌های انتظامی‌اطلاع دادند. بعد از اطلاع بلافاصله کار جست‌و‌جو با تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان با همکاری نیروهای امدادی و هلال‌احمر انجام شد، اما با وجود جست‌وجو‌های فراوان هنوز آثاری از این کودک یافت نشده است.
حسنی همچنین تصریح کرد: به گفته خانواده این کودک، امیرحمزه روز یکشنبه هفته گذشته بعد از تعطیلی مدرسه، به همراه یکی از دوستانش از روستای«توک متسنگ» به سمت روستای کهیری در بخش آهوران از دل کوه‌ها حرکت کردند که قبل از رسیدن به مقصد در مسیر با ابراز خستگی و ناتوانی برای ادامه مسیر از دوستش می‌خواهد برود و کمک بیاورد. همراه وی که برای کمک رفته بود وقتی با تعدادی از مردم به محل جدا شدن از امیرحمزه رسید، اثری از وی نیافتند.
 حسنی با اشاره به اینکه منطقه کوهستانی است و کار جست‌و‌جو با مشکل روبه‌روست، اظهار کرد: از استان‌های دیگر درخواست بالگرد کرده‌ایم که به دلیل شرایط بد آب‌وهوایی نتوانست به منطقه بیاید، اما امیدواریم با آمدن بالگرد بتوانیم این کودک را زنده پیدا کنیم. تمام ظرفیت امدادی و هلال‌احمر شهرستان برای یافتن این کودک بسیج شده‌اند.
 حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر نیز بیان کرد: از لحظه اطلاع از گم شدن این کودک، تمام نیرو‌های بسیج و سپاه نیز پای‌کار آمدند و به همراه افراد محلی در جست‌و‌جوی این کودک هستند. همچنین ظرفیت پهپاد سپاه نیز برای یافتن این کودک به کار گرفته شده است و تمام تلاش‌ها برای یافتن وی بدون هیچ توقفی در حال انجام است.
جستجو
آرشیو تاریخی