دبیر کمیته ملی شیر مدارس اعلام کرد

توزیع رایگان شیر بین ۸ میلیون و۳۰۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی

دبیر کمیته ملی شیر مدارس با بیان اینکه برای سال تحصیلی پیش‌رو شرکت‌های لبنی آمادگی تأمین شیر مدارس را دارند گفت: عددی به لحاظ بودجه از لحاظ تأمین اعتبار به سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد شده، اما اجرای طرح توزیع رایگان شیر مدارس منوط به تصمیم رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی سلامت است. به گزارش ایسنا، حسین اسداللهی، با بیان اینکه در سال‌تحصیلی گذشته طرح توزیع رایگان شیر در مدارس برای ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی انجام شد گفت: به صورت میانگین ۴۰ نوبت توزیع شیر در مدارس انجام شد که هم حجم بالایی بود و هم جامعه مخاطب بالایی را در برداشت.
وی با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان شیر در سال تحصیلی گذشته بین دانش‌آموزان خریداری و توزیع شد افزود: دولت شهید رئیسی اعتبار بیشتری تا ۴ همت برای این طرح در نظر گرفتند.
دبیر کمیته ملی شیر مدارس با بیان اینکه برای سال تحصیلی پیش‌رو شرکت‌های لبنی آمادگی تأمین شیر مدارس را دارند ادامه داد: عددی به لحاظ بودجه از لحاظ تأمین اعتبار به سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد داده شده، اما باید این را در نظر گرفت اجرای این طرح منوط به تصمیم رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی سلامت است. اسداللهی با بیان اینکه در آموزش و پرورش این آمادگی وجود دارد زنگ مهر همزمان با زنگ شیر مدرسه از همان روز اول زده شود و توزیع شیر در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد افزود: مسأله تأمین اعتبار بسیار مهم است و در صورت تحقق آن برای تأمین شیر مشکلی نخواهیم داشت.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و شش
 - شماره هشت هزار و پانصد و شش - ۱۹ تیر ۱۴۰۳