صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و پنج - ۱۸ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و پنج - ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۳

در دیدارهای رئیس جمهور منتخب با مخبر و قالیباف مطرح شد

قدردانی پزشکیان از برگزاری بدون حاشیه انتخابات

سرپرست ریاست جمهوری با حضور در دفتر دکتر مسعود پزشکیان با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد. محمد مخبر در این دیدار صمیمی دکتر پزشکیان را در جریان آخرین وضعیت امور جاری کشور در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار داد. رئیس جمهور منتخب نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد شهید دکتر رئیسی، از زحمات و تلاش‌های اعضای دولت در مدت سپری شده از شهادت رئیس جمهور به ویژه اقدامات سرپرست ریاست جمهوری برای اداره امور و برگزاری بدون حاشیه انتخابات ریاست‌جمهوری در مدتی کوتاه قدردانی کرد.

تأکید قالیباف بر حمایت مجلس از دولت چهاردهم
همچنین محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز عصر دیروز با حضور در دفتر دکتر پزشکیان، پیروزی رئیس جمهور منتخب در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.  قالیباف در این دیدار ضمن تأکید بر حمایت مجلس دوازدهم از دولت چهاردهم، نظارت همدلانه و مؤثر بر دولت جدید در راستای پیشرفت کشور و آسایش مردم را از جمله وظایف ذاتی مجلس عنوان کرد.
پزشکیان نیز ضمن تقدیر از مشارکت پرشور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و گرامیداشت یاد رئیس‌جمهور شهید، بر همدلی و هم‌افزایی واقعی همه دستگاه‌ها در مسیر حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور تأکید کرد.
 
اندیشه‌های امام(ره)، چراغ راه دولت
 حسن روحانی رئیس جمهور سابق، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی و جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم نیز برای عرض تبریک به صورت جداگانه با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند.
پزشکیان در این دیدارها بر ضرورت توجه جدی به معیشت مردم و پیشبرد گفت‌و‌گو، وفاق ملی و همگرایی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تأکید کرد و اندیشه‌های امام راحل(ره) را چراغ راه دولت جدید در خدمتگزاری به مردم دانست.
رئیس جمهور منتخب همچنین بر تحقق عدالت و رفع تبعیض در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در دولت چهاردهم تأکید کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی