صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و پنج - ۱۸ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و پنج - ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

دستگیری عوامل شهادت
مأموران حافظ آرای مردم
 خبر اول اینکه، اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه ای از دستگیری تیم تروریستی هشت نفره در این استان خبر داد.
در این بیانیه آمده است: حمله تروریستی ناجوانمردانه به خودروی حامل صندوق آرای مردم جکیگور شهرستان راسک در بامداد نهم تیرماه، منجر به شهادت و مجروحیت چند نفر از مدافعان سرفراز امنیت شد. مجموعه اقدامات ترکیبی و چند لایه شناسایی و تعقیب تروریست‌ها طی چند مرحله در نقاط مختلف و مخفیگاه‌های متعدد جنایتکاران مزدور در سطح استان انجام شد. آخرین مرحله آن در ساعت چهار بامداد روز پانزدهم تیر ماه به اجرا گذاشته شد که منجر به دستگیری هر هشت عضو عملیاتی و پشتیبانی تیم تروریستی و کشف چندین قبضه سلاح و مهمات مربوطه، نارنجک، بیسیم دستی و مقادیر قابل توجهی مواد منفجره شد.
بر اساس اطلاعات موثق، هدایت تروریست‌های دستگیر شده از خاک یکی از کشورهای همسایه صورت گرفته و در حال فراهم آوردن مقدمات برای اجرای عملیات تروریستی گسترده در روزهای بعد بودند که دستگیر شدند.

وقوع سانحه برای ناو سهند
 دست آخر اینکه،  ناو سهند که برای تعمیر به یکی از اسکله‌های مربوط به صنایع دریایی بندرعباس اعزام شده بود، دچار سانحه شد.
به گزارش روابط عمومی منطقه یکم دریایی بندرعباس، ناو سهند در حال تعمیر در اسکله به خاطر نفوذ آب به مخازن، تعادلش را از دست داده که خوشبختانه به علت محدودیت عمق ساحل، بازگشت ناو به حالت تعادل به سرعت درحال انجام است.
این حادثه در ۳۵ کیلومتری غرب بندرعباس در اسکله‌ مجاور مجتمع ایزوایکو اتفاق افتاده و با توجه به حجم تجهیزات پیشرفته مجتمع تعمیراتی مجاور و ابعاد ناوچه، امکان خارج‌سازی و تعمیرات آن میسر است.

جستجو
آرشیو تاریخی