صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و چهار - ۱۷ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و چهار - ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۹

سارق با پابند الکترونیکی قاتل شد

گروه حوادث/  مرد سابقه‌دار که با پابند الکترونیکی برای هشتمین بار از زندان آزاد شده بود، وقتی به عنوان نگهبان و محافظ در یک رستوران مشغول به کار شد، همکارش را به قتل رساند.‌
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 1 بامداد شنبه مأموران کلانتری کن در تماس با بازپرس محسن اختیاری از قتل مرد جوانی در یک درگیری خبر دادند. با اعلام این خبر، تیم جنایی راهی صحنه درگیری مرگبار شدند که کافه رستورانی در غرب تهران بود. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که قاتل و مقتول هر کدام از افراد سابقه‌دار بوده‌اند و به عنوان بادیگارد در رستوران‌های منطقه کار می‌کردند.
یکی از شاهدان این درگیری گفت: این دو نفر از قبل با هم اختلاف داشتند. نمی‌دانم علت اختلافشان چه بود اما شب حادثه وقتی مقتول قصد داشت وارد رستوران محل کار قاتل شود، او راهش را سد کرد و مانع ورودش شد. سر همین موضوع دوباره با هم درگیر شدند و مقتول با چوب بیسبال به سر قاتل ضربه زد و او را زخمی کرد. مرد جوان هم دست به قمه شده و او را با چند ضربه مجروح کرد.
به دنبال این درگیری قاتل پا به فرار گذاشت. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتیم اما وقتی امدادگران او را داخل آمبولانس گذاشتند وی جان باخت و به بیمارستان هم نرسید.
با شناسایی هویت قاتل، مشخص شد او 8 بار به اتهام سرقت بازداشت شده و در حالی که دوران محکومیتش را سپری می‌کرده با پابند الکترونیکی و سپردن وثیقه، از زندان آزاد شده بود.
بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و دستگیری قاتل فراری را صادر کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی