خبر

تعیین تکلیف کادر پزشکی پرسپولیس
دکتر فرید زرینه به عنوان سرپرست کمیته پزشکی پرسپولیس که رزومه تنی چند از پزشکان مشغول در تیم‌های لیگ برتری و حتی رده‌های ملی فوتبال کشور را در اختیار دارد قرار است در دو روز آینده با مدیرعامل باشگاه جلسه برگزار کرده و درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند.
 در این نشست قرار است در خصوص ادامه همکاری باشگاه با علیرضا حقیقت پزشک تیم و سایر اعضای کادر پزشکی فصل گذشته تصمیم‌گیری شود تا آنها نیز راحت‌تر بتوانند برای حضور در تیمی دیگر با توجه به دو پیشنهادی که دریافت کرده‌اند اقدام کنند.


خارجی‌ها منتظر بلیت بازگشت
زمان تمرینات استقلال هنوز مشخص نیست اما بزودی تمرینات آبی انجام خواهد شد. در همین راستا وضعیت بازیکنان خارجی نیز باید به سرعت روشن شود. گفته می‌شود باشگاه استقلال منتظر است تا زمان شروع تمرین از سوی نکونام اعلام شود تا بلیت بازگشت بازیکنان خارجی را نیز تهیه کند.
بازیکنان خارجی استقلال اکنون در کشورهای خود درحال تمرین هستند و هیچ یک تمرین را رها نکرده‌اند و مربیان استقلال نیز دورادور وضعیت آنها را پیگیری می‌کنند.


حردانی هم به توافق رسید
یکی دیگر از بازیکنان ملی‌پوش استقلال نیز قرارداد خود را به طور رسمی در روزهای پیش‌رو به امضا خواهد رساند. باشگاه استقلال در روزهای اخیر با حردانی مذاکراتی انجام داد و درنهایت موفق شد نظر مساعد این بازیکن را جلب کرده و برای عقد قرارداد با حردانی نیز به جمع‌بندی نهایی دست یابد. حردانی در روزهای اخیر از پرسپولیس نیز پیشنهاد دریافت کرده بود و جبهه سرخ به دنبال جذب او بود اما باشگاه استقلال مانع این کار شد و حردانی نیز تمایلی به رفتن به تیم رقیب از خود نشان نداده است.


بدون بازیکن تمرینات لغو شد
درحالی‌که هنوز تکلیف بسیاری از بازیکنان استقلال روشن نشده شروع تمرینات نیز امکان‌پذیر نخواهد بود و برگزاری تمرین تا روشن شدن وضعیت قرارداد بازیکنان به تعویق خواهد افتاد. روز گذشته مدیران استقلال صحبتی با جواد نکونام داشتند و قرار شد تا زمانی که تکلیف بازیکنان مشخص نشده، تمرینات نیز انجام نشود. استقلال درحال حاضر بازیکنان چندانی که تحت قرارداد این باشگاه باشند، دراختیار ندارد.

جستجو
آرشیو تاریخی