اولین جلسه گاریدو با درویش بعد از ورود به تهران

بی‌صبرانه منتظر بازی‌های پرسپولیس هستم

خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید پرسپولیس بامداد شنبه وارد تهران شد. از باشگاه پرسپولیس امیرعلی حسینی و حسین بادامکی معاون بین‌الملل و معاون ورزشی باشگاه به استقبالش رفتند.
گاریدو با یکی از دستیاران خود به ایران آمد و ساعاتی بعد به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت تا با درویش مدیرعامل باشگاه اولین جلسه کاری را برگزار کند.
در این نشست که دستیار گاریدو، بادامکی و امیرعلی حسینی هم حضور داشتند ابتدا مدیرعامل پرسپولیس به سرمربی و مربی جدید پرسپولیس خوشامد گفت. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد؛ این حضور مقدمه یک همکاری خوب و ماجراجویی موفق باشد که نه تنها به ادامه موفقیت‌ها و کسب افتخارات در رقابت‌های داخلی بینجامد بلکه با حضور گاریدو و همکارانش، بلندپروازی پرسپولیس به صحنه رقابت‌های آسیایی نیز کشیده شود.
رضا درویش با اشاره به اینکه از پرسپولیس به عنوان محبوب‌ترین تیم ایران و حتی آسیا یاد می‌شود درباره انتظارات هواداران برای قهرمانی در لیگ و همچنین خیز برای موفقیت‌های بیشتر در سطح قاره سخن گفت.
در ادامه سرمربی اسپانیایی سرخپوشان ایران نیز، ضمن تشکر از اعتماد باشگاه پرسپولیس و خیرمقدم مدیرعامل، اظهار داشت: برای من افتخار بزرگی است که سرمربی تیم محبوب و پرافتخاری چون پرسپولیس باشم که هوادارانی خاص دارد. من قبل از این یک بار در قالب سرمربی تیم العین امارات و برای بازی با استقلال به ایران سفر کرده بودم ولی در این مدت فرصت داشتم پرسپولیس، هواداران آن و جایگاهش را نزد مردم ایران و در فوتبال آسیا بشناسم. وی ادامه داد: من هم بی‌صبرانه منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم. می‌دانم مردم ایران چه‌قدر فوتبالی هستند. امیدوارم با هم در قالب همکاری و همراهی خوب، اتفاقات خوب و جالبی را رقم بزنیم. در این نشست در مورد شرایط تیم، بازیکنان و برنامه‌های تمرینی نیز بحث و گفت‌وگو شد.

جستجو
آرشیو تاریخی