آتش سوزی در نیاوران تلفات نداشت

گروه حوادث/ آتش در یک ساختمان نیمه ساز در شمال تهران سه خودرو، چند اصله درخت و دو کانکس و اتاقک نگهبانی را سوزاند اما آسیب جانی در پی نداشت.
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه آتش سوزی در خیابان نیاوران گفت: این حادثه ساعت 18:33 روز پنجشنبه گذشته در یک ساختمان در حال ساخت واقع در خیابان نیاوران سه راه یاسر اتفاق افتاد که با حضور بموقع آتش‌نشانان آتش مهار و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد. به دلیل این آتش سوزی دود زیادی ایجاد شده بود که از فواصل دور نیز قابل رؤیت بود.
سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات کامل در مدت 5 دقیقه به محل حادثه رسیده که با توجه به ترافیک عصرگاهی در این منطقه زمان بسیار خوبی بوده است. وقتی امدادگران به محل رسیدند مشخص شد در مجاورت یک ساختمان 9 طبقه در حال ساخت که 8 طبقه هم زیر زمین داشته است، یک دستگاه موتور ژنراتور بزرگ به همراه دو کانکس و یک اتاق کارگری در طبقه اول آتش گرفته بود.
مقداری گازوئیل نیز در سطح زمین جاری شده بود که آنها هم شعله ور و باعث شده بود سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت، پژو و تویوتا که در کنار خیابان پارک شده بودند دچار حریق شده و کاملاً شعله ور شوند. همچنین آتش به چند اصله درخت نیز خسارت وارد کرده بود.
با شروع عملیات بلافاصله آتش مهار و از خسارت‌های بیشتر جلوگیری شد.

جستجو
آرشیو تاریخی