برخورد پلیس با فروشندگان البسه مشکی نامتعارف در ایام محرم

گروه حوادث/ فرمانده انتظامی شهرستان ری، از اجرای طرح کنترل و نظارت صنوف پوشاک و برخورد با فروشندگان و تولیدکنندگان لباس‌های مشکی نامتعارف در بازارهای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد.
  سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: با توجه به اینکه تعدادی از واحدهای صنفی و تولیدی پوشاک اقدام به تولید و عرضه البسه‌های مشکی رنگ با توجه به نزدیکی ایام ماه محرم با آرم و علائم هنجارشکن و نامتعارف می‌کنند به همین منظور با هماهنگی مراجع قضایی اجرای طرح نظارت و کنترل واحدهای تولیدی و صنوف توسط پلیس اماکن این فرماندهی با جدیت در سطح بازار شهرری و اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) از ۲۸۰ واحد صنفی و تولیدی انجام شد و برای ۱۸ واحد صنفی نیز اخطار پلمب صادر شد. بیش از ۳۰ دست البسه با آرم و علائم شیطان‌پرستی و نامتعارف کشف و متصدیان متخلف پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
 فرمانده انتظامی شهرری با تأکید به استمرار طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم شهروندان خواست ضمن رعایت و حفظ حرمت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، در خرید لباس مشکی محرم از خرید هرگونه البسه نامتعارف برای خود و فرزندان خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه فروش و تولید البسه نامتعارف از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
جستجو
آرشیو تاریخی