هافبک طراح نیم‌فصل غایب است

مهدی‌پور منتظر تأیید نکونام

وضعیت مهدی مهدی‌پور، هافبک بازیساز استقلال با این تیم کاملاً مبهم است و روشن نیست که باشگاه استقلال آیا این بازیکن را در فهرست نفرات نهایی خود قرار خواهد داد یا خیر؟! این بازیکن به طور قطع در نیم‌فصل اول قادر به همراهی استقلال نخواهد بود اما مسأله‌ای که ذهن مهدی‌پور را درگیر خود کرده این است که آیا در نیم‌فصل دوم در لیست نهایی استقلال قرار خواهد گرفت یا خیر؟! مهدی‌پور به نزدیکان خود اعلام کرده اگر بداند استقلال در نیم‌فصل دوم قطعاً نامش را در فهرست قرار خواهد داد، به خاطر این تیم تا نیم‌فصل دوم صبر خواهد کرد اما اگر گارانتی لازم به این بازیکن برای حضور در استقلال داده نشود، احتمالاً مهدی‌پور تصمیم دیگری خواهد گرفت و شاید پیش از شروع فصل جدید قرارداد جدیدی با دیگر تیم‌ها به امضا برساند. ظاهراً یک تیم حاضر است در همین حال که مهدی‌پور با مصدومیت مواجه است، با او قرارداد امضا کند تا در نیم‌فصل دوم به ترکیب اضافه شود. اما باشگاه استقلال هنوز درباره اینکه قطعاً مهدی‌پور را می‌خواهد یا نمی‌خواهد صحبتی با این بازیکن نداشته است.
بازیکن مصدوم استقلال نیز از این وضعیت راضی نیست و در انتظار است تا جواد نکونام طی نشستی که با مسئولان باشگاه استقلال خواهد داشت درباره او نیز نظر نهایی را اعلام کند.
به هر حال اگر نکونام راضی به تأیید مهدی‌پور شود این بازیکن به درمان خود ادامه خواهد داد تا زمان بازگشتش به میادین فوتبال فرا برسد و بتواند در نیم‌فصل دوم برای استقلال به میدان برود. باید دید که در نهایت آیا در مرحله اول نکونام این بازیکن را تأیید خواهد کرد و در وهله بعد آیا باشگاه استقلال نیز حکم به تداوم حضور این بازیکن در ترکیب فصل آینده خواهد داد یا خیر؟! آنچه مسلم است در شرایط فعلی نیاز باشگاه استقلال از هر چیزی ارجح‌تر است و باید منافع این باشگاه در نظر گرفته شود.

جستجو
آرشیو تاریخی