درویش: گاریدو بزودی راهی تهران می‌شود

یکی از موضوعات داغ این روز‌های پرسپولیس، تعیین تکلیف مجوز سرمربی جدید این تیم است، در همین راستا روز گذشته رضا درویش در خصوص آخرین وضعیت حضور «خوان کارلوس گاریدو» در تهران گفت: «واقعاً متعجب هستم که برخی‌ها چگونه خبر می‌زنند. شورای برون‌مرزی مجوز حضور این مربی در ایران را صادر کرده است و به ما اعلام کردند که یکسری از مدارک او باید تکمیل شود. در همین رابطه ما دیروز مدارک را از گاریدو دریافت و برای شورای برون‌مرزی ارسال کردیم و به احتمال زیاد امروز کارهای نهایی او برای حضور در ایران انجام خواهد شد. اگر مراحل اداری کارهای گاریدو امروز انجام شود احتمال اینکه او تا آخر هفته جاری راهی ایران شود، وجود دارد.»
 
تا آخر هفته منتظر بیرانوند و اسماعیلی‌فر می‌مانیم
در فصل نقل‌وانتقالات که هواداران پرسپولیس منتظر هستند رضا درویش پس از انتصاب سرمربی این تیم، از خریدهای جدید رونمایی کند، همه چیز در این باشگاه تحت تأثیر وضعیت مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر قرار گرفته است.
علیرضا بیرانوند پس از جدایی از پرسپولیس و مذاکره با تراکتور، درحال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد و هنوز تکلیفش به صورت قطعی مشخص نشده است؛ ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر هم هنوز تصمیمی برای تمدید با پرسپولیس اتخاذ نکرده‌اند. رضا درویش در خصوص آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر گفت: «ما نامه‌ای را به این بازیکنان ارسال کرده‌ایم و تا آخر هفته جاری منتظر پاسخ آنها می‌مانیم. ترابی و اسماعیلی‌فر قراردادی با پرسپولیس ندارند و با توجه به اینکه اصالتاً پرسپولیسی هستند به آنها فرصت داده‌ایم، البته آنها حق دارند با باشگاه‌های دیگر هم مذاکره کنند.» او در خصوص اظهار پشیمانی اسماعیلی‌فر برای بازگشت به پرسپولیس گفت: «اصلاً بحث پشیمانی مطرح نیست، بازیکن طی مدت زمانی که قرارداد دارد تحت قرارداد تیم است و پس از آن صلاح خود را برای حضور در آن تیم یا جدایی از آن تشخیص می‌دهد. اگر این بازیکنان به باشگاه بیایند، محبت می‌کنند چون باید قید مبالغ هنگفتی را بزنند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در فصل آینده تیمی در حد نام باشگاه پرسپولیس داشته باشیم.»
 
از سازمان لیگ ‌طلب داریم
اخیراً سازمان لیگ طی یک اقدام عجیب، تبلیغات محیطی را انحصاراً در اختیار گرفت و همین موضوع موجب اعتراض برخی اهالی فوتبال شد. روز گذشته رضا درویش در خصوص همین حق تبلیغات محیطی در جمع خبرنگاران توضیح داد: «فصل گذشته سازمان لیگ پولی بابت تبلیغات دور زمین به ما نداد و با توجه به اینکه ما حدود ۱۶، ۱۷ بازی را در ورزشگاه آزادی از حریفان خود میزبانی کرده‌ایم و برای هر بازی هم باید ۴ میلیارد تومان دریافت کنیم مبلغ زیادی را سازمان لیگ باید به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. سازمان لیگ بابت دو فصل گذشته به ما بدهکار
است.»
او ادامه داد: «باید از یکی از بانک‌ها که سهامدار باشگاه است، تشکر کنم که مبالغی خارج از تعهد خودشان به باشگاه پرداخت کرده‌اند. اگر مبالغ ارزی به باشگاه تزریق نمی‌شد ما با جرایم زیادی روبه‌رو می‌شدیم، امیدوارم سایر بانک‌های کنسرسیوم هم به کمک ما
بیایند.»
جستجو
آرشیو تاریخی