پلیس در تعقیب راهزنان مأمورنما

گروه حوادث/ مردان مأمور‌نما با معرفی خود به عنوان مأموران مبارزه با قاچاق کالا، سناریوی سرقت‌های سریالی محموله‌ها را در پایتخت رقم می‌زنند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل مرد جوانی به پلیس رفت و از سرقت محموله بار سیگارش خبر داد. او زمانی که مقابل افسر پرونده‌اش قرار گرفت، گفت: بار سیگاری که ارزش آن 100 میلیون تومان بود را سوار خودروی پژوام کردم تا به مغازه‌ام ببرم.
در مسیر یک خودروی سواری که سه سرنشین داشت راهم را سد کرد. دو نفر از آنها از خودرو پیاده شده و با نشان دادن کارت و تجهیزات پلیسی، خودشان را مأمور مبارزه با قاچاق کالا معرفی کردند.
آنها گفتند بار قاچاق حمل می‌کنی و هرچه گفتم بارم قاچاق نیست، قبول نکردند.
او ادامه داد: درنهایت دو نفر از آنها سوار خودروام شده و مرا به محل خلوتی بردند. آنجا مرا از خودرو به بیرون پرت کردند و خودرو و بار را با خود بردند.
با شکایت مرد جوان، به دستور بازپرس عظیم سهرابی تحقیقات پلیسی آغاز شد و در نخستین گام شماره پلاک خودروی پژو به کلیه واحدهای گشت اعلام شد. مأموران گشت کلانتری موفق به کشف خودروی پژو شدند اما از محموله 100 میلیونی خبری نبود.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان با شکایت‌های مشابه مواجه شدند. در تمامی شکایت‌ها خودرویی با سه سرنشین راه را بر مالباخته‌ها سد کرده و متهمان به عنوان پلیس مبارزه با قاچاق کالا، اقدام به سرقت محموله‌های داخل خودروها کرده‌اند.
به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات برای دستگیری سه مأمور قلابی ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی