در یک کارواش پیدا شد

کشف استخوان های انسان از عمق 2 متری زمین

گروه حوادث/ پیدا شدن استخوان‌های یک انسان در عمق دو متری زمین در محوطه یک کارواش، تیم جنایی را نسبت به راز ناپدید شدن 20 ساله یکی از مالکان این محل، حساس و آنها را با پرونده عجیبی مواجه کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، عصر شنبه نهم تیر امسال، کارگران در حال حفر زمین برای برطرف کردن مشکل لوله‌کشی کارواشی در محله بریانک بودند که در عمق دو متری به تعدادی استخوان برخورد کردند.
با کشف استخوان‌ها موضوع از سوی مأموران کلانتری 111 هفت‌چنار به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد.
 لحظاتی بعد بازپرس کشیک قتل و تیم بررسی صحنه جرم راهی کارواش شده و با تکه‌های استخوان یک انسان مواجه شدند.
متخصصان پزشکی‌ قانونی در بررسی‌های اولیه اعلام کردند که احتمالاً جسد متعلق به یک مرد باشد و از زمان مرگ او حدود 20 سال می‌گذرد.
مسئول کارواش در تحقیقات اولیه گفت: دو سالی می‌شود که کارواش در این محل راه‌اندازی شده و قبل از آن زمین بایری بوده و هیچ کاربری‌ نداشته است.
چند روزی بود مشکل آب داشتیم و چند لوله‌کش را برای برطرف کردن مشکل آوردیم که وقتی در حال حفر زمین بودند با استــخوان مواجه شـــدنـــد.
در ادامه تحقیقات مشخص شد 20 سال قبل این زمین متعلق به دو شریک بوده که مالکان آن با هم اختلاف داشتند. طبق اطلاعات مردم محلی، یکی از شریک‌ها مدتی بعد به طرز مرموزی ناپدید شده است.
 کشف استخوان‌ها و ماجرای ناپدید شدن یکی از شرکا، فرضیه قتل او و دفن جسدش را برای تیم جنایی مطرح کرد.
با توجه به اطلاعات میدانی به دست آمده، بازپرس جنایی دستور شناسایی مالکان قبلی زمین و بررسی سرنوشت یکی از مالکان که ناپدید شده و همچنین بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ، آزمایش دی‌ان‌ای و شناسایی هویت را صادر کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی