صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و نود و هشت - ۱۰ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و نود و هشت - ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۲

فرمانده کل سپاه پاسداران:

جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را می‌دهد

دومین کنگره جهانی شهدای حرم درحالی برگزار شد که سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه سخنران این کنگره بود.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجلاس بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع اظهار داشت: ده‌ها هزار شهید در سراسر این سرزمین برای اثبات اسلام جان خود را نثار کردند.
وی با بیان اینکه راه عزت مسلمانان از مسیر جهاد و شهادت می‌گذرد، افزود: خانواده‌ شهدا اسوه‌های صبر و ایثار هستند که بر قلب‌های ما نور می‌افشانند و صبر شما در شهادت فرزندانتان کمتر از شهادت نیست.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه اگر فرزندان شما نبودند این کشور نمی‌توانست از زیر ظلم طاغوت نجات یابد، تصریح کرد: ما به وجود شهیدان و خانواده شهدا افتخار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه ده‌ها سال است که جهان اسلام تحت تأثیر تهاجمات سنگین غربی‌ها قرار گرفته است، ادامه داد: از 100 سال پیش نقطه شکل‌گیری رژیم مصنوعی اسرائیل شکل گرفت؛ امریکا، انگلیس و فرانسه، جهان اسلام را بین خود تقسیم کردند و ثروت مسلمانان را به یغما بردند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه غربی‌ها اسرائیل را برای تنظیم روابط خود شکل دادند، ادامه داد: با ترویج فرهنگ ابتذال تلاش کردند تا مساجد را ببندند و جهاد را خاموش کنند و مسلمانان را تحت سیطره خود قرار دهند.
سرلشکر سلامی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، صفحه زمین میدان جهاد شد و بعد از رحلت امام، جانشین برحقش این مسیر را ادامه داد و هنوز هم در وسط میدان ایستاده است و جغرافیای جهان اسلام را به یکدیگر متصل کرد.
وی با بیان اینکه اکثر کشورهای جهان تحت تأثیر انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: شهدای جبهه مقاومت محصول ایستادگی هستند. در وعده صادق جبهه مقاومت را دیدیم. دیگر مسلمانان نمی‌توانند غرب را بپذیرند.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه فلسطین ادامه می‌دهد و دیگر کشورهای محور مقاومت محکم ایستاده‌اند، اضافه کرد: سرنوشت مسلمانان از این به بعد روشن خواهد بود و جبهه مقاومت پاسخ هرگونه تعرض را می‌دهد. ما پیروز خواهیم شد.

جستجو
آرشیو تاریخی