اخبار

کتاب
«آقای رئیس‌جمهور» منتشر شد

کتاب «آقای رئیس‌جمهور» در آستانه چهلمین روز از شهادت آیت‌الله رئیسی توسط قرارگاه فرهنگی سنگر چاپ شد. کتاب «آقای رئیس‌جمهور» به تازگی و در آستانه چهلمین روز از شهادت آیت‌الله رئیسی توسط قرارگاه فرهنگی سنگر منتشر شده است.
«آقای رئیس‌جمهور» اولین کتاب برای مخاطب کودک و نوجوان درباره زندگی شخصی آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور فقید ایران بوده که با هدف آشنایی این طیف سنی با شخصیت شهید سیدابراهیم رئیسی، از زمان کودکی تا شهادت ایشان را به تصویر کشیده است.
این کتاب در ۲۲ صفحه و قطع خشتی تصویرگری و روانه بازار کتاب شده است. مجموعه قرارگاه فرهنگی سنگر کتاب از سال ۹۷ به‌طور غیررسمی و از سال ۹۸ به‌طور رسمی با شعار «کار جهادی کف میدان در حوزه کتاب و کتابخوانی» و با هدف گسترش فرهنگ مطالعه در سراسر کشور کار خود را با تعدادی از جوانان و نوجوانان فعال و دغدغه‌مند آغاز کرده است.
آغاز فعالیت این قرارگاه از خراسان شمالی و شهرستان بجنورد بوده است./ مهر

 

«حسینیه معلی» روی میز تدوین قرار گرفت

ویژه‌برنامه «حسینیه معلی» که به‌تازگی تولید آن به اتمام رسیده است، از ابتدای محرم در ۱۳ قسمت روی آنتن می‌رود. ویژه‌برنامه «حسینیه معلی» که با تغییراتی در فصل جدید همراه است، از ابتدای ایام محرم ۱۶ تیرماه در ۱۳ قسمت روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
تولید این برنامه چند روزی است به اتمام رسیده و این روزها در حال تدوین و آماده‌سازی برای پخش است.
در این سری همچنان نجم‌الدین شریعتی اجرای برنامه را برعهده دارد و سعید ستودگان تهیه‌کننده این برنامه است./ ایسنا

 

«سینما بی‌پول» و «ردپا» راهی ایتالیا شدند

فیلم‌های کوتاه «سینما بی‌پول» و «ردپا» راهی جشنواره‌ای در ایتالیا شدند. فیلم‌های کوتاه «سینما بی‌پول» به کارگردانی علی عارف‌نسب و از تولیدات حوزه هنری سمنان و«رد پا» به کارگردانی مصطفی اعلمی از تولیدات باشگاه فیلم رویش، محصول مرکز فیلم جوان سوره به بخش مسابقه بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «تریست» (Trieste ShorTS International Film Festival(ShorTS IFF)) کشور ایتالیا راه یافتند. / ایسنا
 

جستجو
آرشیو تاریخی