اخبار

ثبت‌نام بیش از
2هزار موکب برای جشن میهمانی
۱۰ کیلومتری غدیر

سخنگوی ستاد مردمی میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر گفت: تاکنون دو هزار و ۲۰۰ موکب برای جشن غدیر ثبت‌نام کرده‌اند. ساسان زارع  با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ موکب برای جشن غدیر که در حد‌فاصل میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: این ثبت‌نام همچنان ادامه دارد و افراد می‌توانند عدد یک  را به سرشماره ۳۰۰۰۱۱۵۵ ارسال و پیوند (لینک) ثبت‌نام را دریافت کنند.
وی گفت: امسال در حال رایزنی هستیم که اگر بتوانیم مراسم از خیابان دماوند، تقاطع خیابان سبلان آغاز شود. سخنگوی ستاد مردمی میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر افزود: امسال همچون پارسال ۴ سکوی مرکزی برای اجرای زنده تلویزیونی خواهیم داشت و مراسم از ساعت ۱۶ شروع و تا ۲۳ سه‌شنبه ۵ تیر‌ماه ادامه خواهد داشت و به صورت زنده از شبکه‌های رسانه ملی پخش خواهد شد.

 

کنسرت گروه موسیقی «اقلیم هشتم»
در فرهنگسرای نیاوران

کنسرت گروه موسیقی «اقلیم هشتم» با عنوان «هُوَرقَلیا» یکم تیرماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
گروه «اقلیم هشتم» به سرپرستی «شهاب قاسمى» با همراهی گروه کر به سرپرستی «مصطفی وقاری» قطعات سنتی با اشعاری از حافظ، سعدی، مولانا، بیدل دهلوی، شیخ بهایی و چند قطعه گروه‌نوازی و تکنوازی را در سالن خلیج‌فارس اجرا می‌کنند. «هُوَرقَلیا» نام یک ساز کوبه‌ای جدید و تلفیق دو ساز دف و انبرک است. نام ساز برگرفته از حکمت شیخ اشراق (شهاب‌الدین سهروردی) است که هُوَرقَلیا را مکانی در عالم مثال معرفی می‌کند که حد‌فاصل بین دنیای مادی، معنوی و هشت گوشه است.
 

فراخوان ساترا برای حمایت از تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی

ساترا همچون گذشته در سال‌ جاری از سکوهای دارای مجوز و فعالان صنعت صوت و تصویر فراگیر حمایت می‌کند.
در راستای حمایت از تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی، ساترا تسهیلات حمایتی ویژه‌ای را در اختیار سکوهای دارای مجوز از ساترا و فعالان ارائه‌دهنده خدمات به زیست‌بوم صوت و تصویر فراگیر قرار می‌دهد، بر همین اساس طبق اعلام اداره کل توسعه و کسب‌وکار و تسهیلگری ساترا، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به تارنمای مرکز خدمات رسانه به نشانی https://avmic.com/media-service درخواست خود را ثبت کنند و از امکانات حمایتی ساترا در سال ۱۴۰۳ در حوزه تولید یا انتشار محتوا بهره‌مند شوند.

جستجو
آرشیو تاریخی