یک جام، چهار مدعی

فینال جاماندگان لیگ برتر

بیست وسومین دوره لیگ برتر فوتبال با همه اتفاقاتش به پایان رسید ولی رقابت هنوز برای برخی تیم‌ها به پایان نرسیده است.
 تیم‌های آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، سپاهان و گل‌گهر سیرجان هنوز کارشان تمام نشده و در میدان جام حذفی باید به کارشان ادامه دهند.
 آلومینیوم اراک در مرحله قبلی جام حذفی توانست چادرملوی اردکان را که حالا تیم لیگ برتری حساب می‌شود، با یک گل از پیش‌رو بردارد و به مرحله نیمه‌نهایی برسد. مس رفسنجان هم با همین نتیجه تراکتور را در تبریز شکست داد تا حریف اراکی‌ها در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی شود. گل‌گهر سیرجان با توپ پر به مرحله نیمه‌نهایی رسیده است، این تیم در مرحله قبلی توانست 5 بار دروازه هوادار را باز کند و با اقتدار حریف سپاهان در مرحله نیمه‌نهایی شود. اما سپاهان در مرحله قبلی در رویارویی با ملوان، به حداقل‌ها اکتفا کرد و تنها با یک گل راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.
حالا سپاهان تیمی که به واقع ناکام لیگ برتر بوده است، در این مرحله به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و به طور حتم این تیم به فینال و حتی گرفتن جام فکر می‌کند. سپاهان اگر در برابر گل‌گهر بازی را واگذار کند، ممکن است تغییرات زیادی در این تیم شاهد باشیم. فاصله زیادی تا فینال این رقابت‌ها نداریم، برنده بازی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان با برنده بازی سپاهان و گل‌گهر در مرحله نهایی خیلی زود و در روز
 31 خرداد روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت تا قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود. به هرحال پای یک جام در میان است و چنانچه یکی از تیم‌ها بتواند به جام قهرمانی دست یابد، ماجراهای تازه‌ای را در فوتبال تجربه خواهد کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی