صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و شش - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و شش - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۲

بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا – امارات

واحدی: امیدوارم با بهترین مقام برگردیم

تیم بسکتبال شهرداری گرگان فردا برای رسیدن به دیدار فینال جام باشگاه‌های آسیا به مصاف الشباب الاهلی امارات می‌رود. گرگانی‌ها در گروه دوم این تورنمنت با برد مقابل تیم‌های هیروشیما دراگون‌فلیز (ژاپن) و کی‌سی‌سی اگیز (کره‌جنوبی) و شکست ناباورانه مقابل پلیتا جایا بسکتبال (اندونزی) پنج امتیازی شدند تا به لطف تفاضل گل بهتر با صدرنشینی عصر فردا ساعت 18:00 به مصاف الشباب الاهلی بروند. در دیگر دیدار نیمه‌نهایی هم تیم‌های الریاضی لبنان و هیروشیمای ژاپن با هم رو در رو می‌شوند. شهرداری گرگان در مرحله مقدماتی با شکست مقابل نماینده اندونزی در آستانه حذف از رقابت‌ها قرار گرفت و با انتقادات زیادی هم روبه‌رو شد ولی توانست در یک بازی جذاب و تماشایی نماینده هیروشیما را با 14 امتیاز اختلاف شکست بدهد و به جمع چهارتیم برتر برسد. به نحوی که سینا واحدی، بازیکن شاخص و پوینت گارد ملی‌پوش این تیم گفت: «برای برد مقابل ژاپنی‌ها تمام توان‌مان را گذاشتیم و نشان دادیم که بازیکنان ایرانی و البته کل تیم ما چقدر توانمند هستند. با تلاشی که کردیم نه تنها به برد رسیدیم، بلکه به اختلاف امتیازی که برای این بازی مد نظرمان بود هم دست یافتیم تا صدرنشین گروه B مسابقات شویم. خوشحال هستم و خدا را شکر می‌کنم.»
او با اشاره به باخت تیمش مقابل تیم پلیتا جایا اندونزی نیز ادامه داد: «همه فکر می‌کردند که ما نمی‌توانیم از این گروه صعود کنیم و کار ما در همین مرحله تمام می‌شود.»
ملی‌پوش بسکتبال که در این مسابقات با زمان 26 دقیقه بازی در سه بازی کنار یونگ بازیکن امریکایی این تیم توانست میانگین امتیازی 13.3 درصدی داشته باشد، تأکید کرد: «بازیکنان ما به دلیل فشردگی بازی‌های لیگ، واسل و حالا جام باشگاه‌های آسیا تا حدودی خسته بودند ولی خیلی خوب خود را با این بازی‌ها وفق داده و هر روز بهتر از روزهای قبل کار می‌کنند. امیدوارم بتوانیم با بهترین مقام از امارات برگردیم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.»
سینا واحدی در پایان به بازی فینال هم اشاره کرد: «حالا دو تیم فینالیست 2 بازی برده داریم و بازی پنجم سختی خودش را دارد. ولی می‌خواهیم با شکست حریف در خانه جشن قهرمانی بگیریم. چرا که ما بهترین هواداران را داریم.»
جستجو
آرشیو تاریخی