بگو مگوی 2 پسر نوجوان رنگ خون گرفت

گروه حوادث/ پسر نوجوان که در شهرستان فلاورجان یک پسر ۱۷ ساله را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در توضیح این خبر گفت: 10 خرداد امسال طی تماس با فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد نزاع منجر به فوت در شهرستان فلاورجان، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند و دریافتند، یک نوجوان 17 ساله در نزاع به علت اصابت چاقو به گردن و خونریزی شدید در حین انتقال به اورژانس بیمارستان فوت کرده است.
وی افزود: تحقیقات کارآگاهان آغاز شد و در بررسی‌های اولیه و تحقیق از افراد حاضر و شاهدین عینی در صحنه جرم دریافتند، ضارب یک پسر 16 ساله و در حال صحبت با مقتول بوده که در همین حال با یکدیگر درگیر شدند و قاتل چاقویی از جیب خود بیرون آورده و به گلوی مقتول زده و متواری شده است.
 با همکاری اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی و تحقیق از شهود حاضر در صحنه، هویت قاتل شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی کمتر از یک ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد.
وی در تحقیقات کارآگاهان به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت به خاطر اختلافات قبلی با مقتول قرار گذاشته و بعد از آن که صحبت شان رنگ مجادله گرفت، با هم درگیر شدند و قاتل با چاقویی که از قبل تهیه کرده بود به گردن او ضربه زده و از محل فرار کرده است.
با توجه به اعترافات متهم به قتل و کشف یک قبضه سلاح سرد از وی که با آن مرتکب قتل شده بود، پرونده در این رابطه تشکیل و همراه متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
جستجو
آرشیو تاریخی