دستگیری 12 زن و مرد جیب بر در تهران

گروه حوادث/ ۱۲ زن و مرد جیب‌بر که با تشکیل باند در اتوبوس‌های بی‌‌آر‌تی از مسافران سرقت می‌کردند از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث ایران، سردار «علی ولی‌پور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره جیب‌بری و سرقت تلفن‌های همراه شهروندان که بیشتر در اتوبوس‌های بی‌آرتی شهر تهران رخ می‌داد، کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند.
 کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی و شبانه‌روزی هویت ۱۲ متهم زن و مرد را در این زمینه شناسایی و پی بردند که آنها باند تشکیل داده‌اند. تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با شناسایی هویت و چهره سارقان آنها را در یک عملیات پلیسی در حال پرسه زنی در محدوده خیابان‌های شرق تهران دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: متهمان که در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشتند، به جرم خود مبنی بر ۱۰۰ فقره جیب‌بری در اتوبوس‌های بی‌آرتی و مراکز پر ازدحام اعتراف کردند. در بازرسی از مخفیگاه مشترک متهمان تعداد زیادی رم، فلش و انواع گوشی کشف شد و ۷۰ مالباخته در مواجهه حضوری آنها را شناسایی کردند.
سردار گودرزی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شاکی‌ها در اختیار کارآگاهان اداره ۱۷ پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی