صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هفتاد و نه - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هفتاد و نه - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۲۰

فضای مجازی

واکنش هنرمندان به قهرمانی پرسپولیس
در پایان هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران، تیم پرسپولیس موفق شد با شکست دادن مس رفسنجان شانزدهمین قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن بگیرد و این قهرمانی در فضای مجازی بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت و هنرمندان سینما و موسیقی که برای تشویق تیم محبوبشان به ورزشگاه آزادی رفته بودند در صفحه مجازی خود نسبت به برد تیم محبوب‌شان اینطور واکنش نشان دادند.
 بهرنگ علوی، بازیگر ایرانی، استوری از شادی هنرمندان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی در جشن قهرمانی منتشر کرد.
پژمان بازغی در استوری ای اینستاگرامش قهرمانی پرسپولیس را به دو پیشکسوت پرسپولیسی، کریم باقری و یحیی گل‌محمدی تبریک گفت.
یکی  دیگر از حاشیه‌های قهرمانی پرسپولیس خروج علی پروین با آمبولانس از جشن قهرمانی پرسپولیس بود که مورد انتقاد رئیس سازمان اورژانس قرار گرفت. جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در واکنش به این اقدام گفت : خودروی آمبولانسی که علی پروین و محمود خوردبین را جابه‌جا کرده است، متعلق به یک آمبولانس‌ خصوصی بود و این کار هم غیرقانونی بوده و قطعاً طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد. در اولین فرصت اقدامات قانونی و برخورد با این شرکت آمبولانس خصوصی را انجام می‌دهیم و نتیجه را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

چه کسی مجری مناظرات انتخاباتی می‌شود؟
پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی اعلام کرد که قرار است مناظره‌های کاندیدا‌های انتخاباتی از تلویزیون پخش شود.
تأیید این خبر گمانه‌زنی‌ها بر سر اینکه چه کسی مجری این برنامه خواهد بود را به دنبال داشت و حدس و گمان‌هایی درباره مجریان مناظره در فضای مجازی زده شده است.
در میان این حدس و گمان‌ها اسامی آشنایی چون مرتضی حیدری مجری که اجرای مناظره‌های انتخاباتی پیشین ریاست‌جمهوری را به عهده داشته، محمدجعفر خسروی مجری قدیمی تلویزیون، کامران نجف‌زاده خبرنگار قدیمی و مجری این روز‌های برنامه «برمودا»، المیرا شریفی‌مقدم مجری و گوینده تلویزیون و مهدی مهدی‌قلی مجری تلویزیون به چشم می‌خورد.
البته ستاد انتخاباتی صداوسیما هنوز به جمع‌بندی درباره گزینه اصلی مجری مناظرات انتخاباتی نرسیده و این اسامی در حد یک گمانه‌زنی است.
 
خاطره‌سازی رضا داوود‌نژاد برای دهه‌هشتادی‌ها و نودی‌ها
نسخه نمایش فیلم «مصائب شیرین۲» پس از حدود پنج سال با بازی زنده‌یاد رضا داوودنژاد سرانجام روی پرده سینماها می‌رود.
پیش‌بینی می‌شود تا چند هفته آینده شرایط اکران این فیلم مهیا شود.
‎ «مصائب شیرین۲» با بازی زنده‌یاد رضا داوودنژاد، ترلان پروانه، مونا داوودنژاد، زهرا داوودنژاد، علی داوودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و محمدرضا داوودنژاد در سال ۱۳۹۷ به کارگردانی علیرضا داوودنژاد ساخته شد و اگرچه ابتدا متقاضی شرکت در جشنواره ملی فیلم فجر بود، اما یک سال بعد در جشنواره جهانی فجر رونمایی شد.
‎این فیلم در همان سال ۱۳۹۸ در تدارک اکران عمومی بود که به نتیجه نرسید و بعد از آن هم با شیوع کرونا دیگر رنگ پرده را به خود ندید.
‎با درگذشت رضا داوودنژاد بار دیگر سرنوشت فیلم مورد توجه قرار گرفت و اخیراً علیرضا داوودنژاد (کارگردان) در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: مهدی خزاعی، «رئیس سازمان سینمایی و علی سرتیپی مدتی بعد از رفتن او قول دادند که آخرین فیلم رضا را که شاید بهترین بازیگری او هم باشد اکران کنند و همچنان که «مصائب شیرین۱» برای نسل‌های دهه پنجاه و شصت خاطره‌ساز شد با این فیلم نیز آخرین خاطره سینمایی او را برای دهه‌های هشتاد و نود و دیگر علاقه‌مندان او ماندگار کنند.»

جستجو
آرشیو تاریخی