اخبار

آماده‌سازی
«حسینیه معلی»
برای ایام محرم

«حسینیه معلی» در حالی برای ایام محرم آماده می‌شود که تغییراتی در میز ذاکرانش در راه است و نجم‌الدین شریعتی به عنوان مجری ثابت در این برنامه ماندگار شد.
«حسینیه معلی» برنامه‌ای است که پیش‌تر با حضور مداحان، پیشکسوتان و پیرغلامان هیأت‌های مذهبی کشور روی آنتن شبکه سه سیما رفت.
نکته جالب توجه اینکه با پخش 7 روزه این برنامه در تلوبیون آماری بیش از یک میلیون و 200 هزار بازدید ثبت شد. حالا بعد از تجربه متفاوت در ماه شعبان به سراغ فصل جدیدی با فضای محرم می‌رود.
در این سری همچنان نجم‌الدین شریعتی اجرای برنامه را برعهده دارد و سعید ستودگان تهیه‌کننده «حسینیه معلی» از او به عنوان مجری برنامه یاد می‌کند.
همچنین قرار است در میز ذاکران (مداحان) تغییراتی اتفاق بیفتد که هنوز قطعی نشده‌اند.
فصل جدید «حسینیه معلی» از ابتدا تا سیزدهم محرم روی آنتن خواهد رفت. /تسنیم

 

درگذشت
مرتضی اردستانی
هنرمند پیشکسوت

مرتضی اردستانی بازیگر و
چهره پرداز سینما، شامگاه دوشنبه در ۷۳ سالگی از دنیا رفت.
مرتضی‌ اردستانی متولد ۲۹ خرداد ۱۳۳۰ بود که بازیگری را با اساتیدی همچون پرویز تأییدی و بعد هم گریم را با هنرمندان مطرحی همانند عبدالله اسکندری آغاز کرد.
این چهره‌پرداز قدیمی و باسابقه سینما و تلویزیون، در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ در فیلم‌هایی همچون تحفه هند، غریبه و مأموریت نیز بازی‌ کرده بود. مراسم تشییع و خاکسپاری احتمالاً در یکی دو روز آینده برگزار خواهد شد./ ایسنا

 

قطعه موسیقی
«راه رجا بسته نیست»
منتشر شد

قطعه «راه رجا بسته نیست» به خوانندگی مهدی محمدی که برای گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور و دیگر شهدای حادثه بالگرد ساخته شده است، منتشر شد.
این قطعه، سومین اثر موسیقایی مشترک بنیاد رودکی و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با آهنگسازی و تنظیم داوود ورزیده، خوانندگی مهدی محمدی و ترانه‌سرایی علی محمد مؤدب در سبک موسیقی سنتی ساخته شده است.
در روزهای پیش ۲ قطعه «قاف تماشا» و «ما بازمی‌گردیم» تولید و منتشر شدند. /مهر

جستجو
آرشیو تاریخی