خبر در خبر

Leader.ir

   به منظور بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش، مجلس بزرگداشتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز شنبه ۵ خرداد از ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. ورود عموم مردم جهت شرکت در این مراسم آزاد است.

 

مهر

 در گزارش اولیه هیأت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور که ستاد کل نیروهای مسلح پنجشنبه شب ۳ خرداد ۱۴۰۳ منتشر کرده، آمده است: «بخش قابل توجهی از اطلاعات در زمینه‌های مختلف تخصصی، فنی و عمومی که می‌توانست در وقوع سانحه دخیل باشد جمع‌آوری شده است. برخی از اقدامات برای اظهار نظر قطعی نیاز به زمان بیشتری دارد که در دست بررسی بوده است». این اطلاعیه همچنین درباره نتایج قطعی بررسی‌های خود عنوان کرد: «بالگرد در مسیر پیش‌بینی شده از قبل ادامه مسیر داده و از مسیر تعیین شده پروازی خارج نگردیده است؛ آثار اصابت گلوله و یا موارد مشابه آن در اجزای باقی مانده بالگرد سانحه دیده مشاهده نگردیده است؛ بالگرد سانحه دیده پس از برخورد با ارتفاع، دچار آتش سوزی شده است؛ در مکالمات برج مراقبت با گروه پروازی نیز مورد مشکوکی مشاهده نگردیده است.»

 

ایرنا

زینب‌السادات بهشتی در پیام تسلیت خود به مناسبت شهادت ابراهیم رئیسی، این حادثه را یادآور فضای شهادت برادرش در دهه ۶۰ دانست و گفت: این شهید بزرگوار هم مانند شهید بهشتی مظلوم بود؛ افرادی که دست به تخریب رئیس جمهور شهید زدند اکنون پشیمان و سرافکنده هستند، زیرا خدمات خالصانه شهید رئیسی پس از شهادتش بتدریج در اذهان عمومی نمایان‌تر خواهد شد و این نشانه مظلومیت این شهید عزیز است.

 

ایسنا

  بیش از پانصد نفر از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از جناح‌های مختلف سیاسی با صدور پیام تسلیتی برای شهدای خدمت، برای مردم ایران آرزوی همبستگی کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی