واکنش کاربران فضای مجازی به حادثه بالگرد رئیس جمهور

درپی سانحه برای بالگرد رئیس جمهور واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران منتشر شد.
کاربران عکس‌هایی از رئیس جمهور در حالی که در سازمان ملل عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به دست گرفته و عکسی که در آن قرآن را بالا برده است منتشر کردند. همچنین عکس‌هایی از سفرهای استانی ایشان در میان مردم و با لباس خاکی توسط کاربران بازنشر شد. اما بیشترین عکسی که توسط کاربران منتشر شد، نشان خادمی سید ابراهیم رئیسی در آستان قدس رضوی بود.
وحید یامین‌پور در پستی درباره حادثه بالگرد رئیس جمهور در تبریز نوشت: از هم میهنان عزیز درخواست می‌شود برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان نذر ختم صلوات کنند. اللهم صل علی سیدنا و آل محمد و ادفع علی البلا المبرم من السما انک علی کل شی غدیر.
محمدصادق شهبازی، فعال فرهنگی نیز نوشت: کشور را چوب حراج نزد، جمعه‌هایش را هم تعطیل نبود، اداره و پیشرفت کشور را معطل اراده خارجی نکرد، دولت را به میان مردم برد و گوش شنوای مردم شد، بدنه مدیریتی کشور را جوان کرد، علیرغم قوت و ضعفها، ریل مدیریت کشور را از غرب‌گرایی، ندیدن مردم، درجازدن و کم‌تحرکی تغییر داد.
 وحید ایمانی فعال رسانه‌ای نیز نوشت: دل در دلمان نیست، شب میلاد حضرت سلطان و همه دلمان را راهی پنجره فولاد کرده‌ایم و منتظر اجابت حضرتش برای خبری خوش. من یقین دارم که حضرت رضا(ع) امشب دل‌های ما را به خبر صحت و سلامت خادمش شاد می‌کند، الهی آمین.
 کاربری لبنانی با انتشار عکس رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل در حالی که قرآن به دست دارد، آیه مبارک «فَاللَّهُ خَیرٌ حَافِظًا وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ» پس خدا بهترین نگهبان است و او مهربان‌ترین مهربانان است، را منتشر کرد و از خداوند متعال خواست که رئیس جمهور ایران را حفظ کند.
کاربری با نام محمد حیدری درباره سید ابراهیم رئیسی نوشته است: او بیشتر از رئیس جمهورها، شبیه خادم‌هاست. سابقه خادمی هم دارد؛ خادم آن که هر روز صبح خورشید که بالا می‌آید اول بر گنبد طلایی‌اش بوسه می‌زند و بعد نور می‌تاباند بر عالم. خلاصه که رئیسی خادمی است شبیه همان مسئولان دهه شصتی. برای این خادم‌الرضا که خادم مردم شد دعا کنید و صلوات بفرستید.
کاربری دیگر خطاب به رئیس جمهور مردمی نوشته است: تو در جنگل‌های ورزقان در نقطه صفر مرزی چه کار می‌کنی مرد؟ صندلی رئیس جمهور چه اشکالی داشت که پشت آن ننشستی؟ می‌خواستی بگویی مردمی هستی؟ خب سوار لندکروز ضدگلوله می‌شدی و... به جهنم که پیرمرد روستای دیزج ملک تا الان یک فرماندار را هم از نزدیک ندیده... رفتی سراغ نقطه‌ای که کل مملکت بسیج شده‌اند برای پیدا کردنت؟ انصافت را شکر. می‌گویند آنجا باران گرفته. زیر باران دعا مستجاب است. دعا کن برای خودت. دعا کن برای ما.

 

جستجو
آرشیو تاریخی