یک ایران منتظرت هستیم خادم جمهور

در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان پس از افتتاح سد خداآفرین و سد قیزقلعه سی، زائران و مجاوران بارگاه رضوی و حرم حضرت معصومه(س) در قم برای سلامتی خادمان کشور دست به دعا برداشتند.

استغاثه مردم در حرم مطهر رضوی و حرم حضرت معصومه(س)
همزمان با شب میلاد امام رئوف(ع) و با اعلام خبر حادثه برای بالگرد رئیس جمهور و همراهان وی، دعای توسل برای سلامتی حجت‌الاسلام رئیسی و خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی قرائت شد.
همچنین زائران حرم حضرت معصومه(س)، پس از مخابره خبر سانحه هوایی برای بالگرد حامل رئیس جمهور دست به دعا و نیایش برای سلامتی رئیس‌جمهور مردمی برداشتند. زائران حاضر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با قرائت دعا و نیایش از خداوند متعال سلامتی رئیس جمهور و موفقیت هرچه زودتر نیروهای امدادی در جست و جوی محل سانحه هوایی را ‌طلب کردند.
مردم قم با قرائت زیارت امین‌الله و دعای توسل و قرائت دعای امن یجیب، سلامتی رئیس جمهور را از خداوند متعال مسألت کردند.

دعای مردم برای سلامتی رئیس جمهور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی
 زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در پی این سانحه برای سلامتی رئیس جمهور، دست به دعا برداشتند. مراسم قرائت دعای توسل با حضور زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برای سلامتی دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیأت همراه در شب ولادت امام رضا(ع) برگزار شد. در این مراسم که در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، زائران و مجاوران سیدالکریم دست به دعا برداشته و برای رئیس‌جمهور ‌طلب عافیت کردند.

دعای مردم تهران برای سلامتی رئیس جمهور
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز با صدور پیامی از مردم استان تهران خواست برای سلامتی رئیس جمهور دعا ‌کنند.
حجت‌الاسلام سید محسن محمودی گفت: خبر وقوع سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، موجب نگرانی شده است.
 وی گفت: از آنجایی که ملت عزیز و قدرشناس ایران اسلامی نگران سلامتی این خادم مردمی خود هستند، همزمان با شب میلاد امام رضا(ع)، مردم استان تهران در مساجد دست به دعا برداشته و برای سلامتی کامل وی و همراهان دعا کرده و خاضعانه از درگاه خداوند متعال بشارت سلامت ایشان را مسألت می‌کنیم.

دعای نمازگزاران شهرهای مختلف
 نمازگزاران تبریزی نیز در همه مساجد برای سلامت و عافیت دکتر رئیسی رئیس جمهور، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی دست به دعا شدند. در گلستان هم مردم در مراسم مختلفی در سطح استان با قرائت دعا، سلامتی رئیس جمهور و همراهان را از خداوند مسألت کردند.
مردم شهرکرد نیز در امامزادگان دوخاتون برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانشان دعای توسل برگزار کردند.

پویش نذر صلوات و حدیث کسا
طی پویشی که در فضای مجازی منتشر شد نیز نذر صلوات و حدیث کسا به نیت سلامتی خادم‌الرضا و تیم همراه و انجام قربانی ویژه سلامتی خادم ملت و رئیس‌جمهور مردمی، ختم صلوات و حدیث کساء صورت گرفت. همچنین در صفحه رئیس‌جمهور در فضای مجازی پستی ارسال شد که در آن از مردم ایران خواسته شده است برای سلامتی رئیس‌جمهور نذر ختم صلوات کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی