صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و پنج - ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و پنج - ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۰

خبر در خبر

ایسنا

   حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: جمعیت کم آهوی شنی نگران کننده است؛ از این رو با برنامه‌ریزی پیرامون احیای این گونه در سال جاری امیدواریم اتفاقات خوبی رقم‌ خورد.

 

ایرنا

   بهرامعلی ظاهری، مدیرکل حفاظت محیط زیست سمنان با اشاره به تولد نخستین گورخر پارک ملی کویر گرمسار در سال ۱۴۰۳، گفت: هم اکنون حدود ۱۱ گورخر در طبیعت این پارک ملی نابالغ هستند و مسیر رشد و نمو را تا رسیدن به باروری طی می‌کنند.

 

میراث آریا

  مریم جلالی، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: گردشگر باید هنگام دیدن صنایع‌دستی احساس غرور کند پس تولید صنایع‌دستی باید با پیوست‌های فرهنگی همراه باشد. بنابراین هنرمندان باید تولید، بسته‌بندی، بازاریابی و فروش صنایع‌دستی را مورد توجه جدی قرار دهند.

 

ایسنا

   علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تأکید بر اینکه در دولت مردمی سیزدهم جلوی تجاوز و تفکیک عرصه‌های طبیعی در مازندران گرفته شده است، گفت: اجازه تداوم زمین خواری به خوش‌نشینان در کلاردشت را نمی‌دهیم.

 

صدا و سیما

    محمد شیخ، رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان درگز گفت: جاری شدن سیلاب در رودخانه درونگر و عبور آن از کنار یاریم تپه منجر به تخریب بخشی از بدنه و آسیب به لایه‌های زیرین این تپه تاریخی شد.

 

ایرنا

  احمد صفرزاده، مدیر حفاظت محیط زیست جاجرم گفت: آبرسانی سیار به وحوش پناهگاه حیات وحش میاندشت به عنوان زیستگاه مولد یوزپلنگ‌ها با کمبود ناوگان روبه‌رو است و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

جستجو
آرشیو تاریخی