صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و چهار - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و چهار - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۶

فضای مجازی

آزاداندیشی و دلبستگی عاطفی به اهل‌بیت(ع)
شهاب مرادی با اشاره به بازنشر دقایقی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جلسه مربوط به کنگره حضرت رضا علیه‌السلام (در حضور تولیت آستان قدس رضوی و رؤسای ادوار مختلف شورای عالی انقلاب فرهنگی و…) در فضای مجازی یادداشتی را منتشر کرده که در بخشی از آن آمده است: «از سخنان ایشان، خصوصاً آنچه ارتجالاً بیان می‌فرمایند به وضوح این صفات را می‌توان مشاهده کرد: عدم اتکا و اکتفا به مشهورات و تقریباً پرهیز از مسموعات (که در مسائل دینی آفت جدی در تحلیل‌های نادرست و شکل‌گیری دیدگاه‌های انحرافی و سست افراد در دین می‌شود)، توجه و تمسک به مسلّمات و یقینیات معارفی و معرفتی، یک عمر انس با روایات نورانی اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام و تفکر در مورد مفاهیم آن با ذهنی جوّال و آزاداندیش و نگاهی نقادانه‌ که همیشه همراه با انقیاد قلبی و ارادت و دلبستگی روزافزون عاطفی او نسبت به اهل‌بیت علیهم‌السلام بوده است.»
 
سالروز تولد امیر دژاکام
حمیدرضا نعیمی تصویری از امیر دژاکام را منتشر کرده و با این عبارات سالروز تولد او را تبریک گفته است: «استاد امیر دژاکام، چشم هستی و چشم ما به روی ماه‌تون روشن». گفتنی است نمایش «اتاق ورونیکا» به تهیه‌کنندگی امیر دژاکام و کارگردانی الناز امیدی در کارگاه نمایش به روی صحنه می‌رود. این نمایش با ترجمه‌ شهرام زرگر از روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ساعت 19 در کارگاه نمایش اجرای عمومی خود را آغاز کرده است.
 
 آغاز اکران «تگزاس 3»
سام درخشانی ویدیویی از فیلم «تگزاس 3» پخش کرده و از آغاز اکران این فیلم خبر داده است. پیش‌فروش بلیت‌‌های فیلم سینمایی «تگزاس٣» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان، از دوشنبه ۲۴اردیبهشت آغاز شده و از چهارشنبه دوم خرداد در سینماهای سراسر کشور روی پرده می‌رود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم هستند.

دعوت خواننده پاپ از دختر مدال‌آور خراسانی
رضا صادقی با انتشار ویدیویی از یک دختر ورزشکار خراسانی نوشته است:«این دختر دهه هشتادى یا بهتر بگم این شیردختر بى‌شک روزى در سطح جهانى سربلندتر از این خواهد بود و میشه افتخار این سرزمین.
توى حرفاش گفت:«چند بار خوردم زمین و بلند شدم و ادامه دادم» و چقدر پخته بود این حرف و این نگاه.
افسوس براى بخش تلخ حرف‌هاش و بغض پنهانش اما فرصت بغض نیست و باید ادامه داد. من همین‌جا رسماً از ناهید عرب، مدال‌آور کشورم از خراسان دعوت می‌کنم در صورت تمایل میهمان ویژه کنسرت ٢٦ اردیبهشت‌ماه باشد و به حکم تقدیر براى تلاشش لحظه‌ای کنار مردمش با لبخند بگذرونه.
به هر حال ناهید عزیز چه حضور داشته باشى چه نه، تو نمونه قدرتمند نسلى هستى که شکست رو بلد نیست و بهت افتخار می‌کنیم.»

آغاز فصل دوم آقای قاضی
بهزاد خلج که در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در «مجنون» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره را از آن خود کرد، با انتشار ویدیویی از آغاز پخش فصل دوم سریال «آقای قاضی» خبر داده است.
طبق اطلاعاتی که او منتشر کرده، فصل دوم این سریال قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 21: 15 از شبکه دوم سیما روی آنتن برود.
مراسم اکران اولین قسمت از فصل دوم  سریال «آقای قاضی»  با حضور هنرمندان منتقدین و اهالی رسانه در پردیس گالری ملت برگزار شد.

جستجو
آرشیو تاریخی