روی خط نمایشگاه

خبر بازگشایی کتابخانه آیت‌الله دستغیب

هم‌زمان با برپایی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، خبر بازگشایی کتابخانه عمومی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز منتشر شد. بنابراین خبر، کتابخانه عمومی شهید آیت‌الله دستغیب، کتابخانه ۷۵ ساله شهر شیراز، پس از بازطراحی و بازسازی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار فارس بازگشایی می‌شود. قرار شده این کتابخانه پس از انجام بازطراحی، بازسازی و تجهیز کامل همزمان با دهه کرامت بازگشایی شود.
گفتنی است، کتابخانه عمومی شهید آیت‌الله دستغیب با ۲ هزار متر مربع از گنجینه‌های فرهنگی شهر شیراز و استان فارس است و طرح بازطراحی، بازسازی و تجهیز آن در بخش‌های تأسیسات، ابنیه و به‌روزرسانی و زیباسازی تجهیزات با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

 

رونمایی از کتاب «عملیات برای ادبیات»

مراسم رونمایی از کتاب «عملیات برای ادبیات» نوشته سیده فاطمه موسوی در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود. نام این کتاب برگرفته از جمله‌ای از شهید مسعود است که در شب عملیات برای یارانش شعر می‌خواند و وقتی دلیل کارش را می‌پرسند، می‌گوید: «عملیات برای ادبیات است و ما برای حفظ زبان فارسی می‌جنگیم.» کتاب «عملیات برای ادبیات»امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ در غرفه انتشارات لوح فکر واقع در مصلای امام خمینی(ره) رونمایی می‌شود.

 

جشن امضای کتاب‌های «مهرداد صدقی»

جشن امضای مجموعه «آبنبات‌ها» پنجشنبه با حضور «مهرداد صدقی» در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.
مراسم دیدار با نویسنده و جشن امضای مجموعه آبنبات‌ها با حضور نویسنده این مجموعه «مهرداد صدقی»، ساعت 16 امروز در غرفه انتشارات سوره‌مهر برگزار می‌شود‌. صدقی که پیش از این، رمان‌های طنز «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات دارچینی» و «آبنبات نارگیلی» را روانه بازار کتاب کرده بود./روابط عمومی

جستجو
آرشیو تاریخی