خبر

تغییر نام استقلال منتفی شد
قرار بود نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یابد اما بعد از بررسی‌های انجام شده درباره نتایج این تغییر متولیان و مسئولان باشگاه استقلال به این نتیجه رسیدند که تغییر نام استقلال باید منتفی شود.
به این ترتیب استقلال با همان نام همیشگی خودش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت. مدیران هلدینگ خلیج فارس پیشنهاد داده بودند که پسوند خلیج فارس بعد از نام استقلال بیاید که در فضای مجازی نیز هواداران این باشگاه چندان از طرح مذکور استقبال نکردند تا به طور کلی این ماجرا منتفی شود. متولیان استقلال قصد دارند در آینده اگر پیش‌شرط‌ها و منابع مالی مناسب فراهم شد برای استقلال یک ورزشگاه اختصاصی بسازند که ممکن است نام این ورزشگاه خلیج فارس باشد تا به نوعی نام اسپانسر اصلی باشگاه استقلال نیز در کنار نامش قرار بگیرد و بهانه‌ای باشد برای خرج کردن این نام در کنار استقلال.


ورود رسمی پورعلی‌گنجی به تمرینات
 در تصاویر تمرین روز گذشته پرسپولیس آنچه بیشتر از هر چیز دیگری جالب به نظر می‌رسید حضور مرتضی پورعلی‌گنجی در بازی تنیس فوتبال بود. پورعلی‌گنجی که در پاییز سال گذشته و بازی تیم ملی مقابل قطر مصدوم و سپس جراحی شد و تقریباً دو هفته‌ای است به ورزشگاه شهید کاظمی برگشته تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس امیدوار بود در بازی‌های هفته‌های پایانی برای تیمش به میدان برود و به نظر می‌رسد بزودی می‌تواند وارد تمرینات گروهی شود اما اول اینکه قرارداد او فسخ شده و دوم اینکه کادر فنی پرسپولیس نمی‌خواهد درباره او ریسک کند.

جستجو
آرشیو تاریخی