پرسپولیس برای سازمان لیگ نامه فرستاد

بازی استقلال با تماشاگر باشد ما هم باید با تماشاگر بازی کنیم

 باشگاه پرسپولیس اصلاً نمی‌خواهد در هفته‌های اخیر در رقابت میلیمتری که با استقلال دارد کم بیاورد و هر کاری که حریف دیرینه انجام بدهد و هر خواسته‌ای که آنها داشته باشند پرسپولیس رصد می‌کند تا به زعم خودشان حقی از آنها ضایع نشود.
 بعد از اینکه گفته شد استقلال می‌خواهد بازی هفته آخرش مقابل پیکان را در ورزشگاهی غیر از دستگردی اکباتان برگزار کند تا هوادارانش به ورزشگاه بیایند حالا پرسپولیس هم از سازمان لیگ خواسته تا دیدار این تیم مقابل تیم هوادار با حضور تماشاگر برگزار شود.
روز سه‌شنبه سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد باشگاه پرسپولیس هیچ درخواستی در این باره نداده اما ساعاتی بعد این باشگاه درخواست خود را به سازمان لیگ ارسال کرد. البته همان طور که مهدی گفته سازمان لیگ در این باره تصمیم‌گیرنده نیست و شورای تأمین تهران نظر می‌دهد.
واقعیت اینکه شورای تأمین هیچ گاه با انجام بازی با تماشاگر در ورزشگاه دستگردی موافقت نمی‌کند و اگر قرار به حضور تماشاگر باشد بازی به ورزشگاه دیگری منتقل خواهد شد کما اینکه این مسأله در مورد دیدار پیکان – استقلال هم مصداق خواهد داشت هر چند باید دید نظر میزبانان این دو مسابقه چیست.
حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس ضمن تأکید بر ارسال نامه از سوی باشگاهش در این باره می‌گوید: «در اینکه باشگاه پرسپولیس دوست دارد بازی با حضور تماشاگر برگزار شود شکی نیست اما این فقط مربوط به باشگاه نمی‌شود و مراجع ذیربط تصمیم گیرنده هستند. از آنجایی که رقیب مستقیم ما در هفته آخر در همین زمین با پیکان بازی دارد و خواستار بازی با حضور تماشاگر است ما هم نامه دادیم که بازی ما مقابل هوادار هم با تماشاگر برگزار شود. اگر هم قرار است بازی آنها مقابل پیکان برگزار شود خدای نکرده شرایط طوری نباشد که فقط ما بدون تماشاگر بازی کنیم. ما نمی‌خواهیم هیچ تبعیض و تفاوتی در تصمیم‌گیری‌ها وجود داشته باشد.»

جستجو
آرشیو تاریخی