اهدای انگشتری به وحید شمسایی

روایت ملی پوشان فوتسال از ملاقات با رهبر انقلاب

اعضای تیم ملی فوتسال ایران که اخیراً در هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا به مقام قهرمانی دست یافتند، روز گذشته با مقام معظم رهبری دیدار کردند.  کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال، ملی‌پوشان فوتسال را در دیدار با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همراهی کردند. در این دیدار مهدی کریمیان (سرپرست)، وحید شمسایی (سرمربی)، سیامک داداشی (مربی)، اصغر قهرمانی (مربی)، علی اصغر حسن‌زاده، مسعود یوسف، علی خلیلوند، سعید مومنی، باقر محمدی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، محمد حسین کریمی، علی اکبری و بهروز عظیمی از جمله بازیکنان حاضر در دیدار با رهبری بودند. بعد از این دیدار مربیان، بازیکنان و مسئولان فوتسال نماز ظهر و عصر را همراه رهبری اقامه کردند.

محمدی: آقا می‌دانست بهترین دروازه‌بان آسیا شدم
باقر محمدی، دروازه بان تیم ملی در خصوص این دیدار می‌گوید: «آرزوی هر فردی دیدار با رهبری است و ما در ماه‌های گذشته و پیش از برگزاری مسابقات جام ملت‌ها با حضرت آقا دیدار کردیم اما در آن دیدار فاصله ما با ایشان زیاد بود و دیروز توانستیم از فاصله نزدیک ایشان را ببینیم. این یکی از بزرگترین آرزوهای من بود که خوشبختانه برآورده شد و اعتقاد دارم که حس بسیار قشنگی بود.» او در ادامه می‌افزاید: «برای من جالب بود که ایشان از تمام مسائل فوتسال آگاه بودند و حتی می‌دانستند که من بهترین گلر آسیا شدم و در این خصوص با من صحبت کردند. ایشان اسم تک‌تک ما را پرسیدند و شرایط تیم را جویا شده و گفتند امیدوارم در ادامه مسیر بدرخشید و پرچم ایران را بالا ببرید. من یک انگشتر نیز از حضرت آقا هدیه گرفتم و این بزرگترین هدیه برای من بود. من عاشق انقلاب، کشور و رهبرم هستم و امیدوارم کسانی که آرزوی دیدن ایشان را دارند به آرزویشان برسند.»

 

اصولی: دیدار با رهبری بزرگترین هدیه بود
احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال درباره دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با مقام معظم رهبری گفت: «الحمدلله رب‌العالمین توفیق شد که فرزندان مردم ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حضرت آقا دیداری داشته باشند. بازیکنان تیم ملی به اتفاق اعضای کادر فنی، ریاست فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان به محضر ایشان رسیدیم و مورد عنایت قرار گرفتیم و ایشان اعضای تیم را مورد تشویق قرار دادند. از ایشان خواستیم برای ما دعا کنند که در جام جهانی و در مسیر پیش رو بتوانیم دل آقا و دل مردم را شاد کنیم و نتایجی به دست بیاوریم که ماحصل آن اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران باشد.»
 احسان اصولی در خصوص دریافت هدیه از مقام معظم رهبری گفت: «مهمترین و بزرگترین هدیه ما توفیق دیدار با حضرت آقا و دعای خیر ایشان بود و توفیق شد نماز ظهر و عصر را به امامت ایشان بخوانیم که هدیه معنوی بسیار ارزشمندی بود. ان‌شاءالله دعای خیر ایشان و مردم شامل حال ما شود و بتوانیم در مسیر پیش رو سرافراز باشیم و چشم و دل مردم را روشن و دل آقا را شاد کنیم.»  رئیس کمیته فوتسال در خصوص قرارداد وحید شمسایی نیز این توضیح را داد:
«در خصوص قراردادها روال کار به این صورت است که وقتی ۲۹ اسفند به اتمام می‌رسد در یک پروسه اداری معمولاً یک الی ۲ ماه طول می‌کشد که قراردادها تمدید شود و سال گذشته هم به همین صورت بود. اما در خصوص اینکه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی خواهد بود تردیدی نیست.»

 

خلیلوند: رهبر انقلاب از مسائل فنی فوتسال آگاهی داشتند
علی خلیلوند، یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی در خصوص دیدار با رهبری می‌گوید: «خدا را شکر توانستیم ایشان را از نزدیک ببینیم و این یکی از آرزوهای من بود که به آن رسیدم. حقیقتاً بعد از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا انتظار نداشتیم که با ایشان دیدار کنیم ولی خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که اعضای تیم ملی و آقایان مهدی تاج و اصولی داشتند، این دیدار محقق شد و امیدوارم که این آخرین دیدار نباشد و دوباره به خدمت ایشان برسیم.»
او در ادامه بیان می‌کند: «ایشان از تمام مسائل فنی و اخلاقی آگاه بودند و این برای ما بسیار جالب بود. ما مسابقات جام جهانی را در پیش داریم و این دیدار برای ما انگیزه‌ای شد تا در این مسابقات برای نخستین بار روی سکو برویم. در این دیدار قرار بر این شد تا از تیم ملی در ادامه راه حمایت شود و امیدوارم که این اتفاق بیفتد و تیم ملی بتواند دل مردم را شاد کند. آرزوی ما بازیکنان تیم ملی این است که همیشه پرچم ایران را در تمامی میادین برافراشته کنیم و برای رسیدن به این مهم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.»

 

شمسایی: رهبری از جزئیات قهرمانی فوتسال خبر داشتند

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص دیدار با رهبری می گوید: «قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا آنقدر به دل مردم نشسته که تیم ملی به دیدار نفر اول کشور می‌رود و ایشان از جزئیات این قهرمانی کامل خبر دارند.»
وی ادامه داد:‌ «همه ما برای سربلندی میهن تلاش می‌کنیم و همه مقامات عالیرتبه کشور این موضوع را می‌دانند. رهبری محبت کردند و تیم ما به محضر ایشان رفت و آنجا نماز جماعت خواندیم و این برای ما بسیار ارزشمند بود.»
شمسایی در صحبتی جداگانه با ایران ورزشی ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتسال در ایران بتواند در جام جهانی فوتسال با کسب نتایج  مطلوب موجب شادی مردم و مقام معظم رهبری گردد.

 

حسن‌زاده: برای موفقیت در جام جهانی به حضرت آقا قول دادیم

علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال با اشاره به اینکه دیدار با رهبری نخستین دیدار من با ایشان بود، می گوید: «حس بسیار خوبی داشتم و این دیدار به ما انگیزه داد تا در ادامه مسیر به خصوص جام جهانی تلاش‌مان را بکنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. به ایشان قول دادیم در جام جهانی تلاش مضاعفی داشته باشیم تا دل مردم و ایشان را شاد کنیم.»
او می‌افزاید: «برای ما بسیار جالب بود که رهبری بازی‌های ما را تماشا می‌کردند و علاوه بر این به بعضی از بچه‌ها نکات فنی را گوشزد می‌کردند که این نشان‌دهنده پیگیری مسابقات فوتسال توسط ایشان است. جا دارد از همین جا تشکر ویژه‌ای از کیومرث هاشمی وزیر ورزش داشته باشم. وزیر ورزش پیگیر وضعیت و مشکلات ما هستند و این برای ما بسیار ارزشمند است. این در حالی است که بلافاصله پس از بازگشت ما به ایران مراسم استقبال و تجلیل از ما صورت گرفت و در کنار این اقدامات ترتیب ملاقات ما با رهبری را داد که اتفاق خوب و مهمی برای تیم ملی فوتسال بود.»

جستجو
آرشیو تاریخی