صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و شش - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و شش - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۱

با موسیقی بازی کنید

«بوم بوم» یک بازی موبایلی جذاب برای دوستداران موسیقی است. اگر شما هم از کسانی هستید که تلاش می‌کنید دائم آهنگ‌ها را زیر لب زمزمه کنید و البته کارهایتان را با سرعت عمل انجام می‌دهید، این بازی دقیقاً برای شما طراحی و ساخته شده است؛ یک بازی شاد و ریتمیک با آهنگ‌های ایرانی که شما می‌توانید هنگام بازی از شنیدن آنها لذت ببرید.
سازندگان بازی‌ بوم بوم از بازی‌هایی مانند Beatstar و Piano Tiles الهام گرفته‌اند اما برخلاف این بازی‌ها که موسیقی‌های محبوب در سطح جهان را در خود جای داده‌اند، تنها آهنگ‌های شنیدنی و خاطره‌انگیز ایرانی را هدف قرار داده‌اند.
 این آهنگ‌ها در یک بازی جذاب با گیم‌پلی چالشی و هیجان‌انگیز کنار یکدیگر جمع شده‌اند تا لحظات شادی را برای گیمرها ایجاد کنند و به این ترتیب بازیکنان علاقه‌مند به آهنگ‌های ایرانی، از تجربه‌ آن لذت ببرند.
این بازی آنلاین و چالشی، در ژانر تفننی قرار دارد و شما باید سرعت عمل بالایی داشته باشید. در واقع بوم بوم شما را به چالش سرعت دعوت می‌کند تا دریابید ‏وقتی سرعت زیاد می‌شود تا کجا می‌توانید ادامه دهید و آیا می‌توانید رکورد نفر اول را بزنید؟ برای این بازی باید دقت خود را هم بالا ببرید.
وقتی دایره‌ها وارد مستطیل‌ها شدند دقیقاً زمانی است که یک صدای بوم می‌شنوید و درست در همین لحظه باید با سرعت عمل، روی مستطیل بزنید تا دایره‌ها بترکند و امتیاز آن را دریافت کنید. هرچه سرعت و دقت شما در لمس دایره‌ها و ترکاندن آنها بیشتر باشد، حتی می‌توانید تا دو برابر امتیاز بگیرید.
هرچه بازی به پیش می‌رود، آهنگ تندتر می‌شود و امکان ترکاندن دایره‌ها توسط کاربران هم کمتر می‌شود. البته امتیاز‌ها بیشتر می‌شود و هربار که موفق به ترکاندن یک دایره شوید، می‌توانید رکورد خود را بهبود ببخشید.
 البته باید در این مراحل دقت خود را هم بالا ببرید تا اشتباهاتتان به حداقل برسد. در این بازی که در زمینه‌ گرافیک عملکرد خوبی دارد و از رنگبندی زیبایی در مراحل خود بهره می‌برد، بیش از 70 مرحله و آهنگ جذاب، پرطرفدار و چالشی وجود دارد.
گیمر در بازی بوم بوم احساس می‌کند که در حال نواختن سازهای مختلف همچون پیانو، گیتار، ارگ و بقیه سازهای موسیقی است و به همین دلیل می‌توانید از بازی لذت زیادی ببرید.
از ویژگی‌های این بازی می‌توان به انتخاب سختی بازی و همگام بودن رنگ‌ها و اندازه‌ها با ریتم آهنگ اشاره کرد. بازی بوم بوم به ‌صورت رایگان در بازار و مایکت عرضه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به راحتی دانلود و بازی کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی