خبر

تورس از همین حالا در لیست نکونام
نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور‌سازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.


فقط 600 بلیت برای پرسپولیسی‌ها در شمال
نساجی و پرسپولیس از ساعت 18:15 دقیقه فردا رودرروی هم قرار می‌گیرند که ۳ امتیاز این بازی به هر دو تیم برای بهبود شرایط خود در جدول رده‌بندی کمک خواهد کرد. این بازی به میزبانی تیم نساجی و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس کار بسیار سختی برای ورود به ورزشگاه داشته باشند. در حالی که گفته می‌شد مدیران باشگاه نساجی قصد دارند تا ظرفیت بیشتری را به هواداران تیم پرسپولیس در این بازی اختصاص دهند اما حدود ۶۰۰ هوادار پرسپولیسی می‌توانند با خرید بلیت، بازی تیم خود را برابر نساجی از نزدیک تماشا کنند. قرار است بلیت فروشی اینترنتی این دیدار از امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت آغاز شود.


تغییر بدنه مدیریتی پرسپولیس آخر فصل
با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، موضوع تغییرات در بدنه مدیریت این باشگاه بیشتر از قبل شنیده می‌شود.تغییرات در هیأت مدیره پرسپولیس برخلاف استقلال احتمالاً تا پایان لیگ اتفاق نخواهد افتاد اما نماینده کنسرسیوم بانک‌ها بزودی فردی را روانه هیأت مدیره خواهد کرد. گفته می‌شود فردی به نام فروزنده قرار است بزودی به هیأت مدیره پرسپولیس اضافه شود که این فرد از مدیران اقتصادی به‌شمار می‌رود. سهامداران عمده باشگاه پرسپولیس قصد دارند تغییرات عمده در بدنه مدیریت باشگاه را در پایان فصل انجام دهند تا نفرات مدنظر خود را راهی هیأت مدیره کنند. برنامه بانک‌های سهامدار برای تغییرات در پرسپولیس در پایان فصل خواهد بود و احتمال کمی دارد که همانند باشگاه استقلال دست به تغییرات ناگهانی بزنند.

جستجو
آرشیو تاریخی