صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و دو - ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و دو - ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
 خبر اول اینکه، حسن روحانی رئیس جمهور سابق که در انتخابات اخیر خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود، در دیدار دوره‌ای با مدیران خود عنوان کرد: یکی از موارد ردصلاحیت من یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام. به گزارش انتخاب، وی در این نشست از  انتشار عمومی پاسخ خود به نامه شورای نگهبان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
روحانی همچنین گفته است:  باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست
 دست آخر اینکه،  برخی رسانه‌های اسرائیلی از جمله جروزالم‌پست و برخی از رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال در خبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست، توسط اسرائیل کشته شده است.
این رسانه‌ها او را نیروی وابسته به سپاه معرفی می‌کنند! در همین رابطه خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع آگاه خبر داد که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد.
رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکی است که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.
رســــــــــانه‌های اســــــــــرائیلی و بویـــــــژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکـــــــست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آنها بسازند.

جستجو
آرشیو تاریخی