همیشه جزئیات در بازی‌های ما و سپاهان نتیجه را تغییر داده است

اوسمار:‌ شکست‌مان به خاطر تعویض‌ها نبود

اوسمار لوس ویرا سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت:«همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، بنابراین امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیاتی که گفتم به خوبی استفاده کنیم. درست است ما یک جام از دست دادیم ولی انرژی هواداران خیلی می‌تواند به ما کمک کند و امیدوارم مثل همیشه کنارمان باشند.»
او در واکنش به اینکه خیلی‌ها معتقدند تعویض‌ها در بازی با اراک باعث شد فشار زیادی به سمت چپ خط دفاع پرسپولیس وارد شود و چه درسی از بازی مقابل آلومینیوم گرفته، عنوان کرد:«فرقی نمی‌کند چه بازی را ببریم و چه ببازیم، آدم باید از همه بازی‌ها درس بگیرد. به نظرم، شکست به خاطر تعویض‌ها نبود و من به همه بازیکنانم اعتماد دارم.»
ویرا راجع به آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند و عملکرد امیررضا رفیعی در دیدار با آلومینیوم توضیح داد:«هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. ما روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی برساند یا خیر. فکر می‌کنم امیررضا با کارش جواب اعتماد ما را در زمین داد. روی چهار گلی که مقابل آلومینیوم هم خوردیم شانسی برای گرفتن آنها نداشت. خدا را شکر در تیم ما این حمایت وجود دارد، چون بچه‌ها با هم دوست هستند و همین هم روی کار ما تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود همه بهترین عملکرد را داشته باشند.»
سرمربی پرسپولیس راجع به وضعیت امید عالیشاه و غیبت دانیال اسماعیلی‌فر یادآور شد: «بازیکنان بزرگی مثل عالیشاه، وحید امیری، سروش رفیعی و بیرانوند نه تنها در پرسپولیس بلکه در تیم‌های دیگر هم بازی کنند، غیبت‌شان در بازی احساس می‌شود. خیلی بد است که دانیال را در این بازی نداریم ولی مطمئن باشید جایگزین او خوب است و جواب اعتماد مربیان را خواهد داد.»

جستجو
آرشیو تاریخی