نباید فراموش کنیم که تراکتور تیم بسیار بزرگی است

مطهری: سبک استقلال‌برایم قابل احترام است

حمید مطهری، سرمربی موقت تراکتور در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال در مورد نقش‌اش روی نیمکت سرخ‌پوشان تبریزی گفت: «من در کنفرانس قبلی هم گفتم، صادقانه آمده‌ام تا کار کنم و دنبال پست و مقام نیستم. شرایط سختی بود، شاید خیلی‌ها قبول نمی‌کردند که در این شرایط به تراکتور بیایند ولی من آمدم چون حرفه‌ای هستم و تکلیف من این است که وظیفه فنی تیم را دارم و باید کارها را جلو ببرم تا در نهایت تراکتور نتیجه بگیرد.»
او درباره اینکه تفکرات خودش در تیم پیاده می‌شود یا از یحیی گل‌محمدی مشورت می‌گیرد، پاسخ داد: «آقای گل محمدی عزیز من، بزرگ‌تر من و به عنوان فنی‌ترین مربی، چه در پرسپولیس و چه جای دیگر بوده‌ام، همیشه با او ارتباط داشتم ولی الان مسئولیت فنی تیم برعهده من است.»
مطهری یادآور شد: «بازیکنان ما آماده یک بازی بزرگ هستند و قبلاً هم تراکتور ثابت کرده که یک تیم بزرگ و با اصالت است. استقلال هم تیم قابل احترامی است و انگیزه برای قهرمانی دارد. نباید از این غافل شویم که ما هم تراکتور هستیم، یک تیم بسیار بزرگ. ما برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم. می‌جنگیم و اصلاً هم نگاهی به جدول نخواهیم داشت. ما خودمان ملوان را پشت سر داریم و وضعیت ما به خطر می‌افتد. بنابراین با حداکثر انرژی این بازی را شروع می‌کنیم و برای خودمان تلاش می‌کنیم.»
او درباره سبک بازی آبی‌پوشان چنین نظر داد: «در فوتبال سبک‌های مختلفی وجود دارد و من به عنوان یک مربی، به تمام سبک‌ها احترام می‌گذارم.
 این فوتبال است و سبک تخریبی هم یک سبک است. همه مربیان می‌توانند سبک مخصوص خود را داشته باشند و به من مربوط نمی‌شود که بخواهم درباره آن صحبت کنم. سعی می‌کنیم از این آخرین فرصت‌مان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم تا به امید خدا دل هواداران را شاد کنیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی